Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

Wydział Spraw Obywatelskich

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Lead

E-mail: wso@leszno.pl
Adres: 64-100 Leszno, ul. Wałowa 5
Godziny urzędowania: 
- w poniedziałek w godzinach: 7:30-16:00
- od wtorku do piątku w godzinach: 7:30-14:30 
Telefony: (65)5298172, 71, 70, 69, 68; (65)5298230
Fax: (65)5298173

Karta Leszczyńskiej Rodziny Wielodzietnej

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich ul. Wałowa 5 (pokój nr 14 na I piętrze) tel. 65 529 81 69   Informacje o Programie: Karta Leszczyńskiej Rodziny Wielodzietnej wydawana jest na podstawie uchwały Nr XIV/162/2015 Rady Miejskiej...

Karta Dużej Rodziny

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich ul. Wałowa 5 (pokój nr 14 na I piętrze) tel. 65 529 81 69   Informacje o Programie: Karta Dużej Rodziny to system zniżek i dodatkowych uprawnień dla rodzin 3+, zarówno w instytucjach...

Wielkopolska Karta Rodziny

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich ul. Wałowa 5 (pokój nr 14 na I piętrze) tel. 65 529 81 69   Informacje o Programie: Program „Wielkopolska Karta Rodziny” został przyjęty przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego...

Dowody osobiste

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich Dowody Osobiste ul. Wałowa 5 (pokój nr 4 na parterze, stanowiska 1-3) tel. 65 529 81 70 / fax. 65 529 81 73 Informacje ogólne: Dowód osobisty jest dokumentem stwierdzającym tożsamość osoby...

Zaświadczenia z akt ewidencji ludności

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich Ewidencja Ludności ul. Wałowa 5 (pokój nr 4 na parterze, stanowiska 4-6) tel. 65 529 81 71 / fax. 65 529 81 73   Godziny przyjmowania klientów: Poniedziałek 07:30 – 16:00 Wtorek 07:30...

Obowiązek meldunkowy

Każdy, kto mieszka w Polsce, powinien pamiętać o tym, że jest obowiązek meldunkowy, który dotyczy zarówno obywateli polskich jak i cudzoziemców. Obowiązek meldunkowy polega na: zameldowaniu się w miejscu pobytu stałego lub czasowego (zameldowanie obywateli polskich /...

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy (cudzoziemcy)

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich Ewidencja Ludności ul. Wałowa 5 (pokój nr 4 na parterze, stanowiska 4-6) tel. 65 529 81 71 / fax. 65 529 81 73   Godziny przyjmowania klientów: Poniedziałek 07:30 – 16:00 Wtorek 07:30...

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich Ewidencja Ludności ul. Wałowa 5 (pokój nr 4 na parterze, stanowiska 4-6) tel. 65 529 81 71 / fax. 65 529 81 73   Godziny przyjmowania klientów: Poniedziałek 07:30 – 16:00 Wtorek 07:30...

Zameldowanie w trybie decyzji administracyjnej

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich Ewidencja Ludności ul. Wałowa 5 (pokój nr 14 na I piętrze) tel. 65 529 81 69/ fax. 65 529 81 73   Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę: Osoba obowiązana do dokonania obowiązku...

Wymeldowanie w trybie decyzji administracyjnej

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich Ewidencja Ludności ul. Wałowa 5 (pokój nr 14 na I piętrze) tel. 65 529 81 69 / fax. 65 529 81 73   Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę: Organ gminy wydaje z urzędu lub na wniosek...

Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Zgodnie z nowelizacją ustawy o ewidencji ludności, od dnia 1 lipca 2019 r. właściwe w zakresie udostępnienia danych z rejestru PESEL będą wyłącznie organy gmin. Wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL będzie można zatem skierować do...

Ewidencja i informacja o działalności gospodarczej

Informacje ogólne: W internetowym serwisie CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) przedsiębiorcy mogą zarejestrować działalność, zmieniać dane i sprawdzić każdą małą firmę w Polsce. To przełom w prowadzeniu działalności gospodarczej. Dla osób...

Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich Ewidencja Działalności Gospodarczej ul. Wałowa 5 (pokój nr 18 na I piętrze) tel. 65 529 81 72 / fax. 65 529 81 73   Informacje ogólne: Zgodnie z ustawą z dnia 26 października 1982 roku o...

Nadzór nad stowarzyszeniami

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich ul. Wałowa 5 (pokój nr 13 na I piętrze) tel. 65 529 82 30 / fax. 65 529 81 73   Informacje ogólne: Stowarzyszenie jest dobrowolnym, samorządnym, trwałym zrzeszeniem o celach niezarobkowych....

Schemat procedur kontroli przedsiębiorców

Schemat procedur kontroli przedsiębiorców: Na podstawie art. 78a ust.3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2016 r. poz.1829 ze zm.), zwanej dalej usdg, podaje się do publicznej wiadomości ogólny schemat procedur kontroli...

Zezwolenia na imprezy masowe

  Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy: Wydział Spraw Obywatelskich ul. Wałowa 5 (pokój nr 13 na I piętrze) tel. 65 529 82 30 / fax. 65 529 81 73   Informacje ogólne: Impreza masowa artystyczno-rozrywkowa to impreza o charakterze artystycznym lub...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij