NABÓR ZAKOŃCZONY - Pełnomocnik ds. koordynacji zadań z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY - Pełnomocnik ds. koordynacji zadań z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Leszna, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64-100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Leszna, Biuro Obsługi (parter), ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Status | w trakcie rozstrzygania |
URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
Pełnomocnik ds. koordynacji zadań z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe prawnicze lub wyższe techniczne,
6) doświadczenie zawodowe w rozwiązywaniu problemów prawnych w zakresie procesów inwestycyjno – budowlanych,
7) znajomość przepisów prawnych: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o: samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, partnerstwie publiczno-prywatnym, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych,
8) znajomość pakietu komputerowego MS Office.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) komunikatywność, kreatywność, konsekwentne dążenie do realizacji przyjętych celów i zadań, umiejętność logicznego myślenia, umiejętność korzystania z przepisów, łatwość wyboru priorytetów, umiejętność pracy w zespole, umiejętność dostosowania się do zmieniającej się sytuacji, sprawna organizacja przedsięwzięć, łatwość formułowania myśli, zmysł estetyczny, przygotowywanie zrozumiałych i poprawnych stylistycznie pism, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, zdolności analityczne.
3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za: koordynację zadań z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego oraz współpracę przy przygotowaniu i realizacji inwestycji miejskich. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - własnoręcznie podpisane przez kandydata:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
5) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie – kserokopie dyplomów,
6) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe wymienione w pkt.1 ppkt. 6 – kserokopie świadectw pracy, lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia, referencje lub inne dokumenty.
Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy.
5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
c) wymiar czasu pracy: 1 etat,
d) data rozpoczęcia pracy: grudzień 2021 r./styczeń 2022 r.
e) wynagrodzenie zasadnicze od 4500 zł do 4800 zł brutto,
f) dodatek stażowy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.
Dokumenty należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno do 29 listopada 2021 roku do godziny 15.00 (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) z dopiskiem: dot. naboru – Pełnomocnik ds. koordynacji zadań z zakresu partnerstwa publiczno-prywatnego. W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 36.
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Panią Wiolettę Kaczmarek, z którą można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.