Uwaga:
W dniu 20.07.2020 r. umieszczono zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część V przedmiotu zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4).



UWAGA: 

W dniu 14.07.2020 r. Zamawiający zamieścił zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Części I przedmiotu zamówienia. 



Uwaga:
W dniu 07.07.2020 r. umieszczono zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część III przedmiotu zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7).



 
UWAGA:

W dniu 30.06.2020 r. dodano Informację z otwarcia ofert.



W dniu 26.06.2020 roku Zamawiający zamieścił Zestaw pytań i odpowiedzi nr 2 z dnia 26.06.2020 roku.




UWAGA!
W dniu 26 czerwca 2020 r. Zamawiający zamieścił na stronie postępowania Modyfikację treści SIWZ nr 1.
Termin składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.



W dniu 24.06.2020 roku Zamawiający zamieścił Zestaw pytań i odpowiedzi nr 1 z dnia 24.06.2020 roku.



Zamawiający – Miasto Leszno prowadzący postępowanie Urząd Miasta Leszna Wydział Edukacji
ul. Przemysłowa 10, 64 – 100 Leszno informuje, że w dniu 19 czerwca 2020 r., w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 552328-N-2020 oraz w siedzibie Zamawiającego przy ul. Przemysłowej 10, 64 – 100 Leszno, zostało zamieszczone ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn.:

Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 czerwca 2020 r., o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Leszna, Wydział Edukacji, ul. Przemysłowa 10, 64-100 Leszno (pokój nr 6)

Wszelkich wyjaśnień związanych z postępowaniem udzielają: Lucjan Rosiak – e-mail: lrosiak@leszno.pl, Magdalena Poprawska – e-mail: mpoprawska@leszno.pl


Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia 2016/679: 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Leszna reprezentowany przez  Prezydenta Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno;

 dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych w osobie Pani Wioletty Kaczmarek, z którą można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@leszno.pl

  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa i montaż mebli i wyposażenia klas do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie” , znak sprawy: ED.271.02.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;

   Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  posiada Pani/Pan:

−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 

−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO;

  nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.






Załączniki:

Załącznik Nr 1 do SIWZ
Załącznik Nr 2 do SIWZ
Załącznik Nr 3 do SIWZ
Załącznik Nr 4 do SIWZ
Załącznik Nr 5 do SIWZ
Załącznik Nr 6a do SIWZ
Załącznik Nr 6b do SIWZ
Załącznik Nr 6c do SIWZ
Załącznik Nr 6d do SIWZ
Załącznik Nr 6e do SIWZ
Załącznik Nr 7 do SIWZ
Załącznik Nr 8b do SIWZ
Załącznik Nr 8c do SIWZ
Załącznik Nr 8d do SIWZ
Załącznik Nr 8e do SIWZ
Ogłoszenie UZP
Załącznik nr 8a do SIWZ
SIWZ
Zestaw pytań i odpowiedzi nr 1
zmodyfikowany Załącznik Nr 1 do SIWZ z dnia 26.06.2020
Modyfikacja treści SIWZ nr 1 z dn. 26.06.2020
Zestaw pytań i odpowiedzi nr 2
Informacja z otwarcia ofert
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na cz. III
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Cz.I przedmiotu zamówienia
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Cz.IV przedmiotu zamówienia
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na cz. V
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Cz.II przedmiotu zamówienia