NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Uzasadnienie przedstawiono w Informacji o wynikach naboru |
---|
Stanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Leszna ul. Wałowa 5, 64-100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Leszna, Biuro Obsługi (parter) lub w Biurze Kadr i Płac, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Status | rozstrzygnięte |
URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
Stanowisko ds. rejestracji pojazdów
w Wydziale Komunikacji
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach administracyjno–biurowych,
7) znajomość ustaw: Prawo o ruchu drogowym, Kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, oraz rozporządzeń w sprawach: rejestracji pojazdów, wysokości naliczania opłat za druki i opłat skarbowych.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej,
2) znajomość procedur dotyczących rejestracji pojazdów,
3) umiejętność dostosowywania się do zmieniającej sytuacji, sprawna organizacja przedsięwzięć, łatwość formułowania myśli, przygotowania zrozumiałych i poprawnych stylistycznie pism oraz efektywnej pracy pod presją, komunikatywność, kreatywność, konsekwentne dążenie do realizacji przyjętych celów i zadań, łatwość wyboru priorytetów, praca w zespole, umiejętność logicznego myślenia oraz korzystania z przepisów prawa,
4) praca wymaga obsługi komputera i programu systemowego "POJAZD", oraz obsługi urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, skaner, fax, kserokopiarka, czytnik kodów, czytnik kart identyfikacyjnych).
3. Zadania wykonywane na stanowisku – pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za prowadzenie spraw związanych z: wydawaniem decyzji dotyczących rejestracji lub wyrejestrowania pojazdów, wydawaniem decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych pojazdów oraz o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu, przyjmowaniem zgłoszeń od właścicieli pojazdów o nabyciu lub zbyciu pojazdu, wirtualnym zwracaniem dowodów rejestracyjnych po ustaniu przyczyny zatrzymania, nakładaniem kar pieniężnych za nieterminowe zgłaszanie zbycia i nabycia pojazdów zarejestrowanych na terytorium RP oraz rejestracji pojazdów nabytych na terytorium UE i sprowadzonych do RP, sprawdzaniem prawidłowości kompletowanych akt i prawidłowym naliczaniem opłat. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Aplikacja musi zawierać (wymagane dokumenty):
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
5) dokumenty potwierdzające: staż pracy wymieniony w pkt 1 ppkt 6, doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 2 ppkt 1 – kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty.
Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy.
5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: ul. Wałowa 5, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
c) wymiar czasu pracy: 1 etat,
d) data rozpoczęcia pracy: marzec 2023 r.
e) wynagrodzenie zasadnicze od 3500 zł do 3700 zł brutto,
f) dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.
Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna lub w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji w terminie do dnia 20 lutego 2023 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu).
Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza ogłoszeniem o naborze, poza wyżej wyznaczonym terminem oraz w innych formach, niż wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełniają wymogów formalnych (niezbędnych) nie będą brali udziału w kolejnych etapach procesu rekrutacji. W przypadku pytań dotyczących naboru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 34.
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 % ( na podstawie art. 13 a ust. 2 ustawa o pracownikach samorządowych).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.leszno.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne kandydata zawierające dane osobowe, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym czasie zostaną zniszczone komisyjnie w oparciu o protokół zniszczenia (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne – odbiór dokumentów uniemożliwia ich ponowne wykorzystanie).
Dokumenty dotyczące przebiegu procesu naboru będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego (okres ustalony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).