Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro

 

Zamawiający – Miasto Leszno, prowadzący postepowanie – Wydział Kultury i Sportu Urzędu Miasta Leszna w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej termomodernizacji Hali Sportowo-Widowiskowej „Trapez” im. Z .Białasa w Lesznie”.

 

     I.            Opis przedmiotu zamówienia.

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Hali Sportowo-Widowiskowej „Trapez” im. Z. Białasa, zlokalizowanej w Lesznie, ul. Z. Starego 1
     w związku z planowaną termomodernizacją obiektu.
  2. Zamówienie obejmuje wykonanie:

a)               Projekt wykonawczy i budowlany (po 5 egzemplarzy) obejmujący branże:

- budowlaną w zakresie docieplenia ścian i dachu z wymianą okien,

- instalacji wentylacji i klimatyzacji,

- instalacji ogrzewania wewnętrznego,

- instalacji wod/kan,

- instalacji elektrycznej dotyczącej oświetlenia wewnętrznego.

 

b)       Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (po 2 egzemplarze dla każdej
z branż).

c)       Przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i kosztorysów inwestorskich (po 2 egzemplarze dla każdej z branż).

d)      Szczegółową inwentaryzację obiektu.

e)      Całość zamówienia w wersji cyfrowej – 2 egzemplarze CD.

  1. UWAGA:

W opracowanej dokumentacji technicznej sposób opisu proponowanych rozwiązań/produktów nie może utrudniać uczciwej konkurencji (art. 29 ust. 2 ustawy Pzp). Przedmiotu zamówienia nie można opisywać poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważny” oraz wymagania co do zakresu „równoważności”, opisujące jaki parametr, ewentualnie zespół parametrów będzie decydował o możliwości zastosowania innego/równoważnego materiału czy sprzętu, zgodnie z wymaganiami art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.

  1. Dokumentację techniczną należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ust. 9 pkt 1) ustawy Pzp, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  2. Wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z potrzebami
    i uzgodnieniami z Zamawiającym oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy
    i eksploatacji.
  3. Projekt budowlany powinien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie
    z obowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisami uzgodnienia, opinie
    i sprawdzenia, na podstawie którego Zamawiający będzie mógł uzyskać pozwolenie
    na budowę i zrealizować rzeczowo przedmiot dokumentacji technicznej.
  4. W opracowanej dokumentacji technicznej wszystkie zastosowane rozwiązania techniczne jak również proponowane do wbudowania materiały muszą być uzgodnione z Zamawiającym.
  5. Wykonawca na wykonaną dokumentację techniczną udzieli gwarancji jakości i rękojmi
    na warunkach określonych w § 8 projektu umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
  6. Wykonawca będzie zobowiązany, na każde wezwanie Zamawiającego, do złożenia wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji technicznej oraz nieodpłatnego sporządzania poprawek, zarówno na etapie postępowania przetargowego na realizację Inwestycji, jak i w trakcie realizacji robót. Okres składania wyjaśnień i nieodpłatnego sporządzania poprawek do dokumentacji technicznej wynosi 5 lat.
  7. W ramach ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:

a)    uzyskania wszystkich  niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji stanowiących załączniki
do wniosku o pozwolenie na budowę,

b)   regularnego konsultowania z wyznaczonym przez Zamawiającego przedstawicielem wszelkich istotnych rozwiązań projektowych. Zakłada się spotkania co ok. 2 tygodnie,

c)      wykonania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym, tj. że przedmiot zamówienia będzie podlegał szczegółowemu uzgadnianiu rozwiązań projektowych na etapie ich przygotowywania,

d)      uzgodniania z Zamawiającym w opracowanej dokumentacji technicznej wszystkich zastosowanych rozwiązań technicznych, jak również proponowanych do wbudowania materiałów,

e)    wykonania ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę dla realizacji przedmiotu zamówienia,

f)    przygotowania wniosku o pozwolenie na budowę wraz z załącznikami i przekazania Zamawiającemu w terminie umownym,

g)    uzyskania akceptacji Zamawiającego planu sytuacyjnego i przyjętych rozwiązań projektowych,

h)   uzyskania (w imieniu Zamawiającego) warunków przyłączenia do sieci oraz wszelkich opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania obiektów.

  1. Wykonawca sporządzi dokumentację w wersji papierowej, w ilości:

-        5 egz.- projekt budowlany,

-        5 egz.- projekt wykonawczy,

-        2 egz.- kosztorysów inwestorski dla każdej z branż,

-        2 egz. – kosztorysów ofertowych dla każdej z branż,

-        2 egz.- przedmiar robót dla każdej z branż,

-        2 egz.- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż.

Wykonawca przekaże także Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD (w wersji elektronicznej edytowalnej i PDF z zastrzeżeniem, że kosztorys ofertowy musi być wykonany w formacie *XLS).

  1. UWAGA:

Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ma być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129).

Kosztorys inwestorski należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz.1389).

 

 

 

  II.            Termin realizacji zamówienia.

  1. Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie do dnia 31 października 2018 roku.
  2. Miejscem odbioru przedmiotu umowy będzie siedziba Zamawiającego przy ul. Przemysłowej 10, 64-100 Leszno.
  3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczną, będącą przedmiotem umowy protokołem odbioru.
  4. Jeżeli w terminie do 10 dni roboczych Zamawiający nie wniesie uwag do przedmiotowej dokumentacji, zostanie sporządzony protokół odbioru z zastrzeżeniem ust. 5.
  5. W przypadku stwierdzenia wad w wykonaniu zadania – Zamawiający zobowiąże Wykonawcę
    do ich usunięcia w wyznaczonym pisemnie przez Zamawiającego terminie z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych. Po uzupełnieniu dokumentacji
    i sprawdzeniu przez Zamawiającego naniesionych uwag zostanie podpisany protokół odbioru.
  6. Wraz z bezskutecznym upływem terminu wyznaczonego na podstawie ust. 5, Zamawiający może odstąpić od umowy i żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej, określonej w projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni od zaistnienia przesłanki do odstąpienia.

 

  1. III.            Warunki Płatności.
  2. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie złożonej oferty.
  3. Należność za wykonaną dokumentację techniczną będzie uregulowana przez Zamawiającego przelewem w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w umowie.
  4. Pozostałe warunki płatności zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5
    do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. IV.            Kryteria oceny ofert, ich waga i sposób oceny.

 

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

 

Cena ofertowa – waga kryterium to 100 %

 

W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto za wykonanie całości zamówienia, podana przez Wykonawcę. Oferty zostaną ocenione wg następującego wzoru:

 

Pktc = Cn / Cb x 100 [pkt]

gdzie:

 

Pktc - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa”,

Cn - oznacza cenę brutto oferty najtańszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,

Cb - oznacza cenę brutto badanej oferty.

 

  V.     Opis sposobu przygotowania oferty.

  1. Oferta powinna być złożona w zamkniętym opakowaniu (kopercie) zabezpieczonym przed otwarciem, bez uszkodzenia, w sposób gwarantujący zachowanie jej poufności do czasu jej otwarcia. Na kopercie (opakowaniu) należy umieścić adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:

 

„Zapytanie ofertowe: (znak sprawy: KiS.271.1.01.2018)

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej termomodernizacji Hali Sportowo-Widowiskowej „Trapez” im. Z. Białasa w Lesznie”

 

Nie otwierać przed dniem 7.09.2018 r. godz.:11.00

 

oraz nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego.

  1. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką na formularzu ofertowym wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Opis sposobu obliczenia ceny:

a)      Cenę oferty należy podać w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b)      Cena ofertowa podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jest wyrażoną w pieniądzu, łącznie z należnym podatkiem od towarów i usług VAT w wysokości 23%, wartością usług
i innych świadczeń, stanowiących przedmiot zamówienia.

c)      Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty wykonania niniejszego zamówienia wynikające z zapytania ofertowego oraz postanowień zawartych w projekcie umowy.

d)       Cena ofertowa jest ceną ryczałtową zgodnie z treścią art. 632 Kodeksu Cywilnego i w cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,
w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia.

e)      Cena ofertowa nie będzie podlegała waloryzacji.

  1. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
    na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub w innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  2. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, itp. muszą być parafowane własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę.
  3. Wykonawcy poniosą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby uprawnione
    do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
  5. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane, parafowane i spięte w sposób uniemożliwiający wypadnięcie jakiegokolwiek z dokumentów oferty.
  6. Podpisy Wykonawcy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką
    z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
  7. Zamawiący poprawi w ofercie:

a)      oczywiste omyłki pisarskie,

b)      oczywsite omyłki rachunkowe z uwzgędnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

c)      inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiająć o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

11.  Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przekłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

12.   Nie podlega ocenie oferta złożona po terminie składania ofert.

 

 

  1. VI.            Warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)      nie podlegają wykluczeniu;

b)      spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.

 

 

2. Warunki udziału w postępowaniu.

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U.
z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), dotyczące:

a)        kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
     o ile wynika to z odrębnych przepisów:

     Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.

b)        Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca winien złożyć dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może załączyć dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który
w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego ww. warunku udziału w postępowaniu.

 

c)        Zdolności technicznej lub zawodowej:

 

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji przedmiotowego zamówienia dysponuje zespołem składającym się z:

1)      minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, osoba ta będzie pełnić funkcję Głównego Projektanta.

2)      minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

3)      minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4)      minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

 

 

Wykonawca zapewni, że zadania będą wykonywały osoby posiadające aktualne zaświadczenie
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994  r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, dla poszczególnych branż i jeżeli jest to wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

 

Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci,
od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą
z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).

 

Na potwierdzenie wyżej opisanego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego).

 

UWAGA:

Wykonawca przed zawarciem umowy będzie zobowiązany do przedłożenia kopii uprawnień budowlanych osób wskazanych do wykonywania funkcji projektantów poszczególnych branż wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

 

  1. 3.    Ponadto Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23  oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych
    (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) i na tą okoliczność Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:

 

a)      oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego).

b)      odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.

 

UWAGA!

Zamawiajacy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postepowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1) ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujacych się w ogólnie dostępnych bazach danych.

Zamawiajacy prosi o wskazanie w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) strony internetowej na której dostepne są w formie elektronicznej dokumenty,
o których mowa w Rozdziale VI pkt 3 lit. b) niniejszego zapytania.

 

VII. Poleganie na zasobach innego podmiotu.

  1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,  o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy – Prawo zamówień publicznych w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
  2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
  3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował tymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
    1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
    2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
    3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
    4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

 

 

„Zobowiązanie innego podmiotu” powinno być złożone w oryginale. Może ono być złożone
w formie pisemnego oświadczenia innego podmiotu, ale również w postaci innych dokumentów (np. umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy). Istotne jest, aby z treści przedłożonych dokumentów Zamawiający pozyskał informacje, o których mowa punktach A, B, C i D powyżej.

„Zobowiązanie innego pomiotu” powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy wolę innego podmiotu udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp.
  2. Jeżeli inny podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:

a)      zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub

b)      zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.

  1. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

 

UWAGA!

Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podmiotu trzeciego
z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, skorzysta
z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.

Zamawiający prosi o wskazanie w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego) strony internetowej, na której dostępne są w formie elektronicznej dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 3 lit. b) niniejszego zapytania ofertowego.

 

            

UWAGA!

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

 

  1. VIII.        Wykaz dokumentów, oświadczeń jakie powinien złożyć Wykonawca.

 

  1. Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

a)   Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania),

b)   Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania),

c)   Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania),

 

d)   Wykaz osób (Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania)na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, określonego w Rozdziale VI pkt 2 lit. c) niniejszego zapytania.

e)    Dokumenty potwierzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, okreslonego w Rozdziale VI pkt 2 lit. b) niniejszego zapytania.

  1. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych
    „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oświadczenia należy złożyć w oryginale. Jeśli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie jest zgodne z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, Wykonawca obowiązany jest załączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. 2018, poz. 1044 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.

 

 

  1. IX.              Miejsce i termin złożenia ofert.

Ofertę cenową na wykonanie przedmiotowego zamówienia należy złożyć na piśmie
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 września 2018 roku, do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego tj.: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64 – 100 Leszno, WYŁĄCZNIE w Biurze Obsługi, mieszczącym się na parterze budynku.

 

  1. X.                 Miejsce i termin publicznego otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego t.j. Urząd Miasta Leszna Wydział Kultury i Sportu ul. Przemysłowa 10 w Leszenie w dniu 7 września 2018 r., o godz. 11.00, pok. nr 13.

 

 

  1. XI.              Inne informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści jak w Załączniku Nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3.  Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy:

            a)      Wykonawców, którzy nie spełniają warunków, o których mowa w w Rozdziale VI niniejszego zapytania ofertowego.

           b)      Wykonawcę, który nie wykazał braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  1. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

 

a)      jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;

b)       jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

c)      zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

d)      zawiera błędy w obliczeniu ceny;

e)      Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w Rozdziale V pkt. 10 lit. c) niniejszego zapytania ofertowego;

f)       Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

g)      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

  1. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych
    w zapytaniu ofertowym oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 lit. b)-e) niniejszego zapytania lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.
  2.  Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  3. Zamawiający może odstąpić od czynności wymienionych w pkt. 5 i 6 powyżej, w przypadku gdy oferta najkorzystniejsza spełnia wszystkie postawione w zapytaniu ofertowym wymagania i jest kompletna.
  4. Zamawiający powiadomi Wykonawców o odrzuceniu oferty.
    1. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wykluczeniu z postępowania.
    2. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty.
    3. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:

a)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną.

b)   Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

  1. Ocena ofert zostanie dokonana niezwłocznie, a o wynikach i wyborze najkorzystniejszej oferty poinformowani zostaną Wykonawcy biorący udział w przedmiotowym postępowaniu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Pozostałe kwestie związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
  3. Jednocześnie informujemy, że zastrzegamy sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji przed podpisaniem umowy oraz możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania.
  4. Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcą jest: Tomasz Szymański – tel. 65 529 81 54.
  5. Zamawiający informuje, iż w związku z obowiązkiem informacyjnym związanym
    z przetwarzaniem danych osobowych wynikającym z RODO - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
    w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):

a)      Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno;

b)      Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem email: abi@skpartners.pl;

c)      Dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i wykonywania łączącej Zamawiającego i Wykonawcę umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1b) RODO oraz po zakończeniu obowiązywania umowy w czasie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania,

d)      Prawa osoby, której dane dotyczą:

- dostępu do dotyczących jej danych osobowych;

- sprostowania danych osobowych;

-  usunięcia w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO;

- ograniczenia przetwarzania;

- osoba, której dane osobowe są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwia podjęcie współpracy pomiędzy w/w stronami.

 

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

 

nr 1 -  Formularz ofertowy;

nr 2 -  Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu;

nr 3  - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania;

nr 4 -  Formularz – wykaz osób;

nr 5 – Wzór umowy.



Załączniki:

Zapytanie ofertowe
Projekt umowy
Załącznik Nr 1
Załącznik Nr 2
Załącznik Nr 3
Załącznik Nr 4