W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Miejsce pracy Urząd Miasta Leszna , Aleja Jana Pawła II 21, 64-100 Leszno
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Leszna, Biuro Obsługi (parter), ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
Status w trakcie rozstrzygania

URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

Stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

 

1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie geodezyjne,
6) znajomość ustaw o: pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, samorządzie powiatowym, ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzenia wykonawcze do Prawa geodezyjnego i kartograficznego, Kodeks postępowania administracyjnego, 
7) obsługa komputera, znajomości programu GEO-INFO, EXCEL, WORD.

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe geodezyjne,
2) doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac związanych z prowadzeniem ewidencji gruntów i budynków,
3) umiejętność logicznego myślenia, rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność korzystania z przepisów.

3. Zadania wykonywane na stanowisku – wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, prowadzenie baz danych ewidencji gruntów i budynków, prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z aktualizacją operatu ewidencji gruntów i budynków, przygotowywanie zawiadomień o zmianach w ewidencji gruntów i budynków przeznaczonych dla właściwych jednostek i organów o wprowadzonych zmianach w danych ewidencyjnych, przetwarzanie dokumentów uzasadniających wpis do bazy danych ewidencji gruntów i budynków do postaci dokumentów elektronicznych, prowadzenie dziennika korespondencyjnego oraz poczty wychodzącej w systemie elektronicznym związanej z ewidencją gruntów i budynków. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.

4. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - własnoręcznie podpisane przez kandydata:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
5) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie – kserokopie dyplomów,
6) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 2 ppkt. 2 – kserokopie świadectw pracy, lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia, referencje lub inne dokumenty. 
Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy. 

5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Aleje Jana Pawła II 21, 64-100 Leszno, 
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
c) wymiar czasu pracy: 1 etat,
d) data rozpoczęcia pracy: marzec 2022 r.
e) wynagrodzenie zasadnicze od 3010 zł do 3200 zł brutto,
f) dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno do 15 lutego 2022 roku do godziny 15.00  (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) z  dopiskiem:  dot. naboru – stanowisko ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru. W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 
(65) 529 81 36.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.  

Załączniki

Powiadom znajomego