NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. obrotu nieruchomościami stanowiącymi zasób mieszkaniowy Miasta Leszna w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. obrotu nieruchomościami stanowiącymi zasób mieszkaniowy Miasta Leszna w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Leszna , Aleja Jana Pawła II 21, 64-100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Leszna, Biuro Obsługi (parter), ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Status | w trakcie rozstrzygania |
URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
Stanowisko ds. obrotu nieruchomościami stanowiącymi zasób mieszkaniowy Miasta Leszna
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami.
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej 12- miesięczne doświadczenie zawodowe,
7) znajomość ustaw o: gospodarce nieruchomościami, własności lokali, ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego, księgach wieczystych i hipotece, samorządzie gminnym, przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks postępowania cywilnego,
8) znajomość pakietu komputerowego MS Office.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe o specjalności związanej z gospodarką nieruchomościami,
2) doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach w administracji publicznej
3) umiejętność logicznego myślenia, interpretacji przepisów, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność.
3. Zadania wykonywane na stanowisku – przygotowanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu do sprzedaży, sprzedaż lokali i budynków mieszkalnych, przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, prowadzenie spraw związanych uregulowaniem stanów prawnych nieruchomości oraz z zasiedzeniem nieruchomości zabudowanych budynkiem, prowadzenie wykazu wspólnot mieszkaniowych, prostowanie umów notarialnych pod względem prawidłowości ustalania ułamkowej części w częściach wspólnych budynku, w którym sprzedano lokale i powstały wspólnoty mieszkaniowe. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - własnoręcznie podpisane przez kandydata:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
5) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie – kserokopie dyplomów,
6) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe wymienione w pkt.1 ppkt. 6 oraz w pkt 2 ppkt. 2 – kserokopie świadectw pracy, lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia, referencje lub inne dokumenty.
Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy.
5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, Aleja Jana Pawła II 21, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
c) wymiar czasu pracy: 1 etat,
d) data rozpoczęcia pracy: styczeń 2022 r.
e) wynagrodzenie zasadnicze od 3010 zł do 3250zł brutto,
f) dodatek stażowy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.
Dokumenty należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno do 13 grudnia 2021 roku do godziny 15.00 (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. obrotu nieruchomościami stanowiącymi zasób mieszkaniowy Miasta Leszna. W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 36.
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Panią Wiolettę Kaczmarek, z którą można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.