NABÓR ZAKOŃCZONY - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Lesznie
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Lesznie |
---|---|
Miejsce pracy | Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Leszna, Biuro Kadr i Płac, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Status | w trakcie rozstrzygania |
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej 3-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub co najmniej 5-letni staż pracy w innych instytucjach rynku pracy,
7) pisemna koncepcja funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Lesznie, z uwzględnieniem zadań wynikających z tzw. „Tarczy Antykryzysowej”,
8) znajomość ustaw: o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o samorządzie powiatowym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: administracja lub prawo lub ekonomia,
2) staż pracy na stanowiskach kierowniczych.
3. Zadania wykonywane na stanowisku:
- organizowanie działań PUP i nadzór nad realizacją zadań określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U z 2019 r. poz. 1482 ze zm.),
- współpraca z administracją rządową i samorządową, Powiatową Radą Rynku Pracy, placówkami oświatowymi, instytucjami szkolącymi, ośrodkami pomocy społecznej oraz organizacjami pozarządowymi realizującymi zadania na rzecz rynku pracy,
- inicjowanie i nadzór nad realizacją zadań z zakresu partnerstwa lokalnego i dialogu społecznego,
- nadzór nad realizacją zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw,
- koordynacja zadań z zakresu analiz rynku pracy i badań statystycznych prowadzonych przez PUP,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procedury odwoławczej od decyzji i postanowień,
- reprezentowanie PUP na zewnątrz,
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników PUP,
- planowanie i dysponowanie środkami Funduszu Pracy, Europejskiego Funduszy Społecznego oraz innymi przeznaczonymi na aktywizację zawodową osób bezrobotnych i poszukujących pracy, na podstawie stosownych upoważnień,
- planowanie i dysponowanie środkami budżetu, na podstawie stosownych upoważnień,
- akceptowanie inicjowanych projektów, programów i przedsięwzięć PUP związanych z aktywizacją lokalnego rynku pracy,
- koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań PUP w zakresie wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Leszna,
- inne zadania wynikające z Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Lesznie.
4. Wymagane dokumenty:
1) własnoręcznie podpisane przez kandydata następujące dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
c) oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
d) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o braku zakazu pełnienia funkcji z dysponowaniem środkami publicznymi – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
e) dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie – kserokopie,
f) dokumenty potwierdzające staż pracy wymieniony w pkt 1 ppkt 6 – kserokopie świadectw pracy, oryginał lub kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu,
g) pisemna koncepcja funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Lesznie, z uwzględnieniem zadań wynikających z tzw. „Tarczy Antykryzysowej”.
Kserokopie ww. dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno,
2) rodzaj wykonywanej pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze,
3) wymiar czasu pracy: pełen etat,
4) data rozpoczęcia pracy: czerwiec/ lipiec 2020 r.
Wymagane dokumenty należy składać do 25 maja 2020 r. pocztą tradycyjną (decyduje data stempla pocztowego) na adres:
Urzędu Miasta Leszna,
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
z dopiskiem: dot. konkursu na stanowisko Dyrektora PUP w Lesznie. W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 82 19.