W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. księgowości środków z funduszy unijnych w Wydziale Finansowo-Księgowym - Referacie Wydatków

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Treść uzasadnienia znajduje się w załączniku.
Szczegóły
Stanowisko NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. księgowości środków z funduszy unijnych w Wydziale Finansowo-Księgowym - Referacie Wydatków
Miejsce pracy Urząd Miasta Leszna - Wydział Finansowo-Księgowy - Referat Wydatków, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Leszna - Biuro Kadr i Płac, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
Status rozstrzygnięte

  URZĄD MIASTA LESZNA

ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

 

 

ds. księgowości środków z funduszy unijnych

w Wydziale Finansowo-Księgowym – Referacie Wydatków



1.   
Wymagania niezbędne od kandydatów:

1)    obywatelstwo polskie,

2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)    nieposzlakowana opinia,

5)    wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe na podbudowie wykształcenia średniego ekonomicznego,

6)    co najmniej 2,5 roku stażu pracy na stanowiskach finansowo-księgowych,

7)    znajomość przepisów prawa: ustawa o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
w sprawie klasyfikacji budżetowej,

8)    znajomość zasad księgowości,

9)    umiejętność logicznego myślenia, umiejętności analityczne, umiejętność korzystania z przepisów, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, systematyczność,

10) dobra znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office.

 
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:

1)    doświadczenie zawodowe w prowadzeniu rachunkowości budżetowej,

2)    znajomość zasad rozliczania projektów z dofinansowaniem zewnętrznym.

 
3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny m. in. za sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie poprawności klasyfikacji budżetowej, dekretowanie i księgowanie dokumentów związanych z ewidencją środków pozyskanych i wydatkowanych z programów pomocowych. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.


4.   
Wymagane dokumenty:

1)    podpisane przez kandydata następujące dokumenty:

a)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),

b)    oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca,
w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),

c)    list motywacyjny,

d)    życiorys (CV),

2)    dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie – kserokopie,

3)    dokumenty potwierdzające staż pracy wymieniony w pkt 1 ppkt 6 - kserokopie świadectw pracy, oryginał lub kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu,

4)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Kserokopie ww. dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 
5. Warunki pracy na stanowisku:

a)    miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno,

b)    rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,

c)    wymiar czasu pracy: pełen etat,

d)    data rozpoczęcia pracy: luty/marzec 2019 r.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub  pocztą tradycyjną na  adres  Urzędu  z  dopiskiem:  dot. naboru  –  stanowisko ds. księgowości środków z funduszy unijnych w terminie do dnia 4 lutego 2019 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą). W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy
o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 24.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Panią Wiolettę Kaczmarek, z którą można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 

 

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego