W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. polityki społecznej i rodziny

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Agnieszka Sochacka, Leszno
Uzasadnienie wyboru Treść uzasadnienia w załączniku.
Szczegóły
Stanowisko NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. polityki społecznej i rodziny
Miejsce pracy Urząd Miasta Leszna, ul. Przemysłowa 10, 64-100 Leszno
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Leszna - Biuro Kadr i Płac, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
Status rozstrzygnięte

 

 

URZĄD MIASTA LESZNA

ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

 

 

ds. polityki społecznej i rodziny

 

 1. Wymagania niezbędne od kandydatów:

a)    obywatelstwo polskie,

b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)    nieposzlakowana opinia,

e)    wykształcenie wyższe magisterskie,

f)     udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu co najmniej 5-letni staż pracy,

g)    znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym,

h)    znajomość obsługi komputera – MS Office (Word, Excel),

i)      pisemna koncepcja działań w zakresie polityki społecznej i prorodzinnej w mieście Lesznie,

 

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:

a)    doświadczenie w pracy w administracji publicznej,

b)    samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność.

 

3. Zadania wykonywane na stanowisku - Pracownik będzie odpowiedzialny za realizację polityki społecznej i rodziny, w tym m.in. opracowanie i koordynację realizacji programów zmierzających do poprawy warunków życia rodzin oraz koordynację i monitoring działań związanych z „Leszczyńskim Becikowym” i „Leszczyńską Radą Seniorów”. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.

 4. Wymagane dokumenty:

a)    wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania  
ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),

b)    list motywacyjny,

c)    życiorys /CV/,

d)    kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,

e)    kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy wymieniony w pkt 1 f) – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,

f)     oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),

g)    pisemna koncepcja działań w zakresie polityki społecznej i prorodzinnej w mieście Lesznie,

h)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

5. Warunki pracy na stanowisku:

a)    miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, ul. Przemysłowa 10, 64-100 Leszno,

b)    rodzaj wykonywanej pracy: samodzielne stanowisko urzędnicze,

c)    wymiar czasu pracy: pełen etat,

d)    data rozpoczęcia pracy: listopad/grudzień 2017 r.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub  pocztą tradycyjną na  adres  Urzędu  z  dopiskiem:  dot. naboru  –  stanowisko ds. polityki społecznej i rodziny w terminie do dnia 06 listopada 2017 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w hollu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 

 

Załączniki

Powiadom znajomego