NABÓR ZAKOŃCZONY - Kierownik Biura Centralnych Rozliczeń VAT Miasta Leszna
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Treść uzasadnienia w załączniku. |
---|
Stanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY - Kierownik Biura Centralnych Rozliczeń VAT Miasta Leszna |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Leszna, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64-100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Leszna, Biuro Kadr i Płac, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Status | rozstrzygnięte |
URZĄD MIASTA LESZNA
ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
Kierownik Biura Centralnych Rozliczeń VAT Miasta Leszna
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe magisterskie,
f) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy w zakresie rozliczeń VAT,
g) znajomość ustaw: o podatku od towarów i usług, o rachunkowości, o finansach publicznych, Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym,
h) dobra znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
a) wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub prawnicze,
b) wpis na listę doradców podatkowych,
c) ukończone studia podyplomowe w zakresie ekonomii, zarządzania, rachunkowości, finansów, podatków i prawa podatkowego,
d) doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi,
e) znajomość programów do obsługi rejestru zakupów i sprzedaży oraz sporządzania deklaracji VAT.
3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny za prowadzenie centralnych rozliczeń VAT Miasta Leszna. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Wymagane dokumenty:
a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
b) list motywacyjny,
c) życiorys /CV/,
d) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie wymienione w pkt 1 e) i 2 a), 2c)
e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy wymieniony w pkt 1 f) – potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,
f) kserokopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę doradców podatkowych wymieniony
w pkt 2 b),
g) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o braku zakazu pełnienia funkcji z dysponowaniem środkami publicznymi oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach.
5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze,
c) wymiar czasu pracy: pełen etat,
d) data rozpoczęcia pracy: styczeń 2016 r.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – Kierownik Biura Centralnych Rozliczeń VAT Miasta Leszna w terminie do dnia 21 listopada 2016 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w hollu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.