NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. administracyjnych w Biurze ds. Uzależnień
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Uzasadnienie przedstawiono w Informacji o wynikach naboru. |
---|
Stanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. administracyjnych w Biurze ds. Uzależnień |
---|---|
Miejsce pracy | Aleje Jana Pawła II 21, 64-100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Leszna, Biuro Obsługi (parter) lub w Wydziale Kadr i Płac, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Status | rozstrzygnięte |
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
Stanowisko ds. administracyjnych
w Biurze ds. Uzależnień
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe magisterskie,
6) co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach administracyjno-biurowych,
7) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o przeciwdziałaniu narkomanii, o wychowaniu w trzeźwości i zapobieganiu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu przemocy, o ochronie danych osobowych, rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) wykształcenie: wyższe w zakresie administracji lub wyższe ekonomiczne,
2) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej, w tym na podobnych stanowiskach,
3) znajomość procedur postępowania dot. kierowania na leczenie odwykowe,
4) umiejętność: logicznego myślenia, pracy w zespole, korzystania z przepisów prawa, pisania i redagowania tekstów, motywacja do pracy, zaangażowanie, samodzielność, skrupulatność, kreatywność,
5) praca wymaga obsługi: komputera, urządzeń biurowych oraz programów niezbędnych do wykonywania zadań.
3. Zadania wykonywane na stanowisku – pracownik będzie odpowiedzialny m. in. za: organizowanie i prowadzenie procedury otwartych konkursów ofert w zakresie powierzania i wypełniania zadań przez organizacje pozarządowe, kontrolę sprawozdań merytorycznych i finansowych z realizacji zadań wykonywanych przez organizacje pozarządowe, sporządzanie wykazów zaangażowania środków finansowych, prowadzenie ewidencji faktur i rachunków wpływających do biura, sporządzanie raportów z realizacji zadań przez organizacje pozarządowe, obsługę administracyjno-kancelaryjną biura. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Aplikacja musi zawierać (wymagane dokumenty):
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wymienione: w pkt. 1 ppkt. 5),
w pkt. 2 ppkt. 1),
5) dokumenty potwierdzające staż pracy oraz doświadczenie zawodowe wymienione: w pkt. 1 ppkt. 6) oraz w pkt. 2 ppkt. 2) – kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu, w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty.
Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy.
5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Aleje Jana Pawła II 21, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
c) wymiar czasu pracy: 1 etat,
d) data rozpoczęcia pracy: wrzesień/październik 2024 r.
e) wynagrodzenie zasadnicze od 4500 zł do 4700 zł brutto,
f) dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.
Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna
lub w Wydziale Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. administracyjnych w Biurze ds. Uzależnień w terminie do 10 września 2024 roku do godz. 14.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu).
Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza ogłoszeniem o naborze, poza wyżej wyznaczonym terminem oraz w innych formach, niż wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełniają wymogów formalnych (niezbędnych) nie będą brali udziału w kolejnych etapach procesu rekrutacji. W przypadku pytań dotyczących naboru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 34.
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 % (na podstawie art. 13 a ust. 2 ustawa o pracownikach samorządowych).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.leszno.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne kandydata zawierające dane osobowe, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym czasie zostaną zniszczone komisyjnie w oparciu o protokół zniszczenia (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne – odbiór dokumentów uniemożliwia ich ponowne wykorzystanie).
Dokumenty dotyczące przebiegu procesu naboru będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego (okres ustalony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).