PREZYDENT MIASTA LESZNA
ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – 
dyrektora miejskiej jednostki organizacyjnej:

Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Lesznie
z siedzibą: ul. Niepodległości 27c, 64-100 Leszno

1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w środowiskowym domu samopomocy m.in. psychologia, psychiatria, socjologia, pedagogika, nauki o rodzinie, praca socjalna lub polityka społeczna, 
f) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art.122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
g) posiadanie 5-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz co najmniej półrocznego doświadczenia zawodowego polegającego na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
h) znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, rozporządzenia ministra pracy i polityki społecznej w sprawie środowiskowych domów samopomocy.

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
b) doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim,
c) sprawna i efektywna organizacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie w realizowaniu powierzonych zadań, systematyczność, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i/lub pod presją czasu.

3. Zadania wykonywane na stanowisku: kierowanie i odpowiedzialność za działalność statutową oraz realizację zadań Środowiskowego Domu Samopomocy a także zadań wynikających z przepisów prawa, reprezentowanie ŚDS na zewnątrz, współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi mającymi związek z działalnością ŚDS, wykonywanie czynności pracodawcy stosunku do zatrudnionych pracowników. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.

4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
c) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o braku zakazu pełnienia funkcji z dysponowaniem środkami publicznymi oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl  (dział: Urząd Miasta – Praca w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
d) dokumenty potwierdzające posiadanie wykształcenia wymienionego w pkt.1 ppkt. e) – kserokopie dyplomów,
e) dokumenty potwierdzające posiadanie specjalizacji wymienionej w pkt.1 ppkt. f) – kserokopie dyplomów,
f) dokumenty potwierdzające staż pracy wymieniony w pkt.1 ppkt. g) – kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia,
g) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe wymienione w pkt.1 ppkt. g), pkt.2 ppkt. a) i b) - kserokopie.

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy.

5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Niepodległości 27c, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze,
c) wymiar czasu pracy: pełen etat,
d) data rozpoczęcia pracy: sierpień 2022 r. 
e) wynagrodzenie zasadnicze od 4500 do 4900 zł brutto,
f) dodatek za wysługę lat (5 – 20% wynagrodzenia zasadniczego) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatek funkcyjny oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w biurze obsługi lub w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, lub za pośrednictwem  poczty  na  adres  Urzędu  z  dopiskiem:  dot. naboru  –  Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Lesznie w  terminie do 16 maja 2022 r. do godz. 15:00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą -  decyduje data wpływu do Urzędu).

Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza ogłoszeniem o naborze, poza wyżej wyznaczonym terminem oraz w innych formach, niż wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełniają wymogów formalnych (niezbędnych) nie będą brali udziału w kolejnych etapach procesu rekrutacji. W przypadku pytań dotyczących naboru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 36.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Lesznie był niższy niż 6 % ( na podstawie art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.leszno.pl  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata zawierające dane osobowe, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym czasie zostaną zniszczone komisyjnie w oparciu o protokół zniszczenia (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne – odbiór dokumentów uniemożliwia ich ponowne wykorzystanie).
Dokumenty dotyczące przebiegu procesu naboru będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego (okres ustalony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz osobowy
Oświadczenie
Oświadczenie
Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska pracy