W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

MZD.271.14.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Modernizacja obiektu i budowa nowej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Lesznie
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy MZD.271.14.2018
Zamawiający Miasto Leszno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia poniżej 221 000 euro – dla dostaw lub usług
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Leszna 64-100 Leszno ul. Kazimierza Karasia 15 wyłącznie w Biurze Obsługi

Uwaga! 
Zamawiający w dniu 18.01.2019 r. dodał na stronie internetowej Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Uwaga! 

Zamawiający w dniu 19.11.2018 r. dodał na stronie internetowej Informację z otwarcia ofert.


Uwaga!
Zamawiający w dniu 16.11.2018 r. dodał na stronie internetowej Wyjaśnienie treści SIWZ nr 1.


Uwaga!

Zamawiający w dniu 08.11.2018 r. dodał na stronie internetowej:
- Modyfikację treści SIWZ nr 1 z dnia 08.11.2018 r.
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 500268358 z dnia 08.11.2018 r.
- Zmodyfikowaną SIWZ z dnia 08.11.2018 r.
- Zmodyfikowany Załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy z dnia 08.11.208 r.

Uwaga!
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert:
Termin składania ofert: do dnia 19.11.2018 r do godziny 10:00
Termin otwarcia ofert: do dnia 19.11.2018 r do godziny 10:30


Zamawiający : Miasto Leszno, prowadzący postępowanie Urząd Miasta Leszna Miejski Zarząd Dróg i Inwestycji przy ul. Kazimierza Karasia 15, 64 – 100 Leszno informuje, że w dniu 2 listopada 2018 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 643858-N-2018, oraz w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kazimierza Karasia 15 64 – 100 Leszno, zostało zamieszczone ogłoszenie o przetargu nieograniczonym dla zadania pn. „Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Modernizacja obiektu i budowa nowej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Lesznie”. Wszelkich wyjaśnień związanych z postępowaniem udzielają: Dominik Kaźmierczak – dkazmierczak@leszno.pl, Agata Pawlikowska – apawlikowska@leszno.pl i Katarzyna Pietrzak – kpietrzak@leszno.pl.



Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia 2016/679:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno;
  • dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: adres e-mail: abi@skpartners.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Modernizacja obiektu i budowa nowej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Lesznie”, znak sprawy: MZD.271.14.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
  •  Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 

−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki

SIWZ pdf, 372 kB

Powiadom znajomego