W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

NABÓR ZAKOŃCZONY- Samodzielny referent w ZSE

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Wioleta Lipowicz
Uzasadnienie wyboru Wybrany kandydat w najpełniejszym stopniu odpowiada wymaganiom stanowiska zapisanym w ogłoszeniu o naborze
Szczegóły
Stanowisko NABÓR ZAKOŃCZONY- Samodzielny referent w ZSE
Miejsce pracy Zespół Szkół Ekonomicznych im. J. A. Komeńskiego w Lesznie ul. Poniatowskiego 2
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Sekretariat Zespołu Szkół Ekonomicznych im. J. A. Komeńskiego w Lesznie ul. Poniatowskiego 2
Status rozstrzygnięte

KONKURS NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W ZESPOLE SZKÓŁ EKONOMICZNYCH 

 W LESZNIE

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity w Dz. U. z 2022, poz. 530)

 

 

 Dyrektor Zespołu Szkół Ekonomicznych

 im. J. A. Komeńskiego w Lesznie

 ul. Poniatowskiego 2

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze

samodzielny referent

wymiar zatrudnienia – pełen etat

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE DO PRZYSTĄPIENIA DO KONKURSU

 

1/ obywatelstwo polskie,

2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

3/ niekaralność,

4/ nieposzlakowana opinia,

5/ wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe

6/staż pracy – 4 lata dla osób z wykształceniem średnim zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku lub 2 lata wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,

7/ osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

8/dobra znajomość obsługi komputera – programy ze środowiska MS Office: Word, Excel, Qutlook,

9/znajomość przepisów z zakresu:

- klasyfikacji budżetowej,

- przepisów prawa podatkowego,

- ustaw:  o finansach publicznych, o systemie oświaty, ustawy-Prawo oświatowe, Karty Nauczyciela,  ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych,  Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, o pracowniczych planach kapitałowych,  o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw.

 

WYMAGANIA DODATKOWE

1/ znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem urzędów administracji państwowej i samorządowej,

2/ umiejętność korzystania z przepisów prawa,

3/ umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole,

4/ zdyscyplinowanie, sumienność, systematyczność.

 

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU

1/  sporządzanie projektu oraz planu finansowego szkoły,

2/  określenie osób w poszczególnych rozdziałach budżetowych zgodnie z SIO i arkuszem  organizacyjnym,

3/  prowadzenie spraw związanych z planowaniem, prowadzeniem i rozliczaniem planu finansowego szkoły, w tym sporządzanie zmian w planie finansowym,

4/  przygotowywanie poleceń przelewu oraz opisywanie i opieczętowywanie faktur z określeniem klasyfikacji budżetowej oraz przygotowywanie faktur dotyczących pozyskiwanych dochodów,  rozliczanie delegacji służbowych, składanie deklaracji podatkowych, obsługa PPK,

5/ sporządzanie planów finansowych programów unijnych oraz bieżąca analiza pod kątem wykorzystania środków finansowych, w których uczestniczy szkoła.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

- List motywacyjny
- Życiorys zawodowy-Curriculum Vitae.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie-do pobrania.    
- Dokumenty (kserokopie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego.
- Świadectwa pracy (kserokopie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne, oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych -do pobrania.    
- Oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku samodzielny referent-do pobrania.    
- Oświadczenie kandydata - zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna o danych osobowych –rekrutacja pracowników -do pobrania.
 

WARUNKI PRACY I PŁACY

 Zatrudnienie  od dnia 01.07.2022 r. na czas określony –  z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony.
Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października  2021 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1960 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Zespole Szkół Ekonomicznych w Lesznie z dnia 15.06.2009 r. ze zm.
 

DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ:

Do 10.06.2022 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą)- Sekretariat Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lesznie ul. Poniatowskiego 2. Koperta z dokumentami powinna być zaklejona i opisana „Nabór na stanowisko urzędnicze – samodzielny referent”.


Aplikacje , które wpłyną do Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lesznie po wyżej wymienionym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021, poz. 672) wszystkie dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Po upływie terminu składania aplikacji Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, a o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie. Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie  nie będą o tym informowani.   

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Miasta Leszna, BIP ZSE w Lesznie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lesznie ul, Poniatowskiego 2.                                                                                           

Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywanie zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty wybranego kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 65 529 94 28 (wewnętrzny 34)

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Ekonomicznych w Lesznie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych kształtuje się na poziomie poniżej 6 %.

Załączniki

Powiadom znajomego