NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. zamówień publicznych w Biurze Zamówień Publicznych
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. zamówień publicznych w Biurze Zamówień Publicznych |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Leszna, Biuro Kadr i Płac, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Status | w trakcie rozstrzygania |
URZĄD MIASTA LESZNA
ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
ds. zamówień publicznych
w Biurze Zamówień Publicznych
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej roczny staż pracy lub doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjno-biurowych,
7) znajomość przepisów prawa regulujących problematykę zamówień publicznych oraz aktów prawnych regulujących sprawy administracji publicznej,
8) dobra znajomość obsługi komputera – MS Office, w tym Excel.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe prawnicze,
2) staż pracy na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi,
3) umiejętność logicznego myślenia, umiejętność korzystania z przepisów prawa, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.
3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za realizowanie zadań wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych, w tym: weryfikowanie i opiniowanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych w Urzędzie Miasta Leszna zamówień publicznych pod kątem zgodności z ww. ustawą oraz obowiązującymi w Urzędzie regulaminami, pomoc przy sporządzaniu dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych przez wydziały merytoryczne Urzędu Miasta Leszna, prowadzenie rejestrów przeprowadzonych postępowań, udział w pracach Komisji Przetargowych. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Wymagane dokumenty:
1) własnoręcznie podpisane przez kandydata następujące dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
c) oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
d) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
e) dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie – kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
f) dokumenty potwierdzające staż pracy lub doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 1 ppkt 6 oraz staż pracy wymieniony w pkt 2 ppkt 2 – kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata) lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia.
Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy.
5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
c) wymiar czasu pracy: pełen etat,
d) data rozpoczęcia pracy: marzec 2021 r.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. zamówień publicznych w terminie do 01 marca 2021 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą).
W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 24.
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Panią Wiolettę Kaczmarek, z którą można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.