Nabór Referent
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Imię i nazwisko Katarzyna Bergman, Miejscowość Leszno |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Pani Katarzyna Bergman otrzymała największą liczbę punktów na poszczególnych etapach rekrutacji. Posiada wiedzę z zakresu wymaganego w ogłoszeniu o naborze. Pani Katarzyna Bergman spełnia oczekiwania stawiane kandydatowi ubiegającemu się o pracę na stanowisku referent. Komisja wyłoniła w/w kandydatkę, która odpowiada wymaganiom powyższego stanowiska. Kandydatka zostanie zatrudniona od dnia 1 stycznia 2020 r. |
Stanowisko | Nabór zakończony Referent |
---|---|
Miejsce pracy | Szkoła Podstawowa nr 7 im. Wojska Polskiego, Aleje Jana Pawła II 10, 64 – 100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | sekretariat Szkoła Podstawowa nr 7 im. Wojska Polskiego, Aleje Jana Pawła II 10, 64 – 100 Leszno |
Status | rozstrzygnięte |
KONKURS NA STANOWISKO PRACY: REFERENT
Miejsce pracy:
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Wojska Polskiego, Aleje Jana Pawła II 10, 64 – 100 Leszno
Termin składania ofert: 15.11.2019r. (do godz. 15.00). O terminie decyduje data wpływu do sekretariatu szkoły.
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoła Podstawowa nr 7 im. Wojska Polskiego, Aleje Jana Pawła II 10, 64 – 100 Leszno
Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260) Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 7 im. Wojska Polskiego ul. Aleje Jana Pawła II 10 ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej nr 7 im. Wojska Polskiego
REFERENT
wymiar zatrudnienia - 1 etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Termin rozpoczęcia: grudzień 2019
WYMAGANIA NIEZBĘDNE PRZYSTĄPIENIA DO KONKURSU
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie zadań na stanowisku
- osoba kandydująca posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku
WYMAGANIA DODATKOWE
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach oświatowych min. 3 lata stażu (w szkole na podobnym stanowisku)
- Znajomość przepisów: Karta Nauczyciela, Ustawa o systemie oświaty, Ustawa prawo oświatowe, Ustawa o pracownikach samorządowych oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw, prawa
w zakresie ochrony danych osobowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego - Znajomość programów: MS Office (Word, Excel), VULCAN - Inwentarz, e-dziennik LIBRUS
- Znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, sumienność, samodzielność, terminowość
PRZEWIDYWANY ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- Prowadzenie dokumentacji ewidencji dzieci.
- Prowadzenie księgi ewidencji uczniów.
- Przyjmowanie wniosków - zapisywanie uczniów do szkoły.
- Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania (np. świadectwa, karty rowerowe, legitymacje szkolne i inne).
- Prowadzenie rejestru wydawanych legitymacji szkolnych.
- Prowadzenie rejestru wypadków szkolnych uczniów.
- Prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Rejestrowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, wpinanie korespondencji
w segregatory. - Sporządzanie sprawozdań GUS, SIO
- Przygotowywanie odpowiedzi na pisma na komputerze.
- Nadzorowanie, rozliczanie i uzgadnianie inwentaryzacji w szkole – w uzgodnieniu z dyrekcją Szkoły Podstawowej prowadzenie przejmowanie inwentarza szkoły do szkoły – prowadzenie ksiąg inwentarzowych, znakowanie sprzętu.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły, np. kserowanie materiałów na zajęcia dydaktyczne dla nauczycieli itp.
- Prowadzenie dokumentacji osobowej uczniów, arkusze ocen, przechowywanie i przekazywanie do archiwum.
- Bieżąca obsługa sekretariatu.
- Przygotowywanie decyzji o zwolnieniu uczniów z zajęć wychowania fizycznego.
- Przygotowywanie dokumentacji i formularzy wycieczek szkolnych klas.
- Zabezpieczenie i prowadzenie archiwum.
- Sporządzanie dokumentacji dotyczącej konkursów i zawodów sportowych.
- Prowadzenie rejestru zaświadczeń wydawanych przez szkołę, dotyczących uczniów.
WYMAGANE DOKUMENTY
- List motywacyjny
- CV z podaniem adresu e-mail
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania
- Dokumenty (kserokopie) potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- Świadectwa pracy (kserokopie - potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- Oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku referent
- Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie, nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne oraz że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych – do pobrania
- Podpisany obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) - do pobrania.
WARUNKI PRACY I PŁACY
- Zatrudnienie od 01.12.2019 r. na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony
- Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.05.2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 936 ze zm.) oraz regulaminem wynagradzania pracowników w Szkole Podstawowej nr 7 im. Wojska Polskiego w Lesznie z dnia 15.06.2015r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Koperta z dokumentami powinna być zaklejona i opisana - „Nabór na stanowisko urzędnicze - „referent” + nazwisko i imię - oraz złożona
w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 7 im. Wojska Polskiego w Lesznie Aleje Jana Pawła II 10 do dnia 15 listopada 2019 r. osobiście lub przesłać pocztą (w przypadku złożenia oferty w formie przesyłki listowej decyduje data wpływu do sekretariatu szkoły).
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej, Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne przejdą do dalszego etapu rekrutacji. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mailową. W zależności od ilości zgłoszeń może nastąpić weryfikacja w formie pisemnego testu. Z osobami, które zakwalifikują się do ostatniego etapu będą przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Miasta Leszna oraz na tablicy ogłoszeń znajdującej się w budynku Szkole Podstawowej nr 7 im. Wojska Polskiego, Aleje Jana Pawła II 10, 64-100 Leszno
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 7 im. Wojska Polskiego w Lesznie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych kształtuje się na poziomie niższym niż 6%