NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w Biurze Pełnomocnika ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Jakub Bergmann, Leszno |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Treść uzasadnienia znajduje się w załączniku. |
Stanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w Biurze Pełnomocnika ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Leszna - Biuro Pełnomocnika ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Aleje Jana Pawła II 21a, 64-100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Leszna - Biuro Kadr i Płac, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Status | rozstrzygnięte |
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie,
6) co najmniej roczny staż pracy lub doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjno-biurowych,
7) znajomość ustaw: o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o fundacjach, o stowarzyszeniach, o sporcie, o pomocy społecznej, o Krajowym Rejestrze Sądowym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo prasowe, Prawo zamówień publicznych,
8) wiedza z zakresu funkcjonowania organizacji pozarządowych i samorządu lokalnego,
9) umiejętność poruszania się w sieci internetowej,
10) dobra znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe administracyjne lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub z zakresu funduszy unijnych, lub z zakresu public relations,
2) potwierdzone referencjami doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi,
3) potwierdzone referencjami lub oświadczeniem kandydata doświadczenie w organizacji spotkań, szkoleń, konferencji etc.,
4) doświadczenie w pisaniu i redagowaniu tekstów,
5) sprawna organizacja przedsięwzięć, łatwość formułowania myśli, systematyczność, dokładność, komunikatywność
i otwartość, duża samodzielność, kreatywność i wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny m. in. za współtworzenie, nadzór i realizację programów współpracy Miasta Leszna z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami, wyszukiwanie informacji o zewnętrznych źródłach finansowania, wsparcie organizacji pozarządowych w przygotowaniu przez nie wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych, szeroko pojęta współpraca z organizacjami pozarządowymi. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Wymagane dokumenty:
1) podpisane przez kandydata następujące dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
b) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
c) list motywacyjny,
d) życiorys (CV),
2) dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie - kserokopie,
3) dokumenty potwierdzające staż pracy lub doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 1 ppkt 6:
- w przypadku stażu pracy: kserokopie świadectw pracy, oryginał lub kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu,
- w przypadku doświadczenia zawodowego (np.: praktyki, staż, wolontariat, umowy cywilnoprawne etc.): kserokopie dokumentów, z których wynikać będzie co najmniej roczne doświadczenie zawodowe,
4) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach.
Kserokopie ww. dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, Aleje Jana Pawła II 21a, 64-100 Leszno,
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
3) wymiar czasu pracy: pełen etat,
4) data rozpoczęcia pracy: maj 2019 r.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w terminie do dnia 23 kwietnia 2019 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą). W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 24.
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Panią Wiolettę Kaczmarek, z którą można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.