NABÓR ZAKOŃCZONY- Samodzielny referent ds. rachunkowości i BHP
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Agnieszka Szady, Leszno |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Wybrany kandydat odpowiada wymaganiom powyższego stanowiska, stawianym w opisie stanowiska pracy |
Stanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY- Samodzielny referent ds. rachunkowości i BHP |
---|---|
Miejsce pracy | Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Lesznie, ul. Tadeusza Rejtana 1 |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Lesznie, ul. Tadeusza Rejtana 1 |
Status | rozstrzygnięte |
Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity w Dz. U. z 2016, poz. 902 ze zm.) Dyrektor Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Lesznie, ul. Tadeusza Rejtana 1 ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
samodzielny referent ds. rachunkowości i BHP
wymiar zatrudnienia – 3/4 etatu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE OD KANDYDATÓW:
1.obywatelstwo polskie,
2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.nieposzlakowana opinia,
5.wykształcenie średnie lub wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku samodzielny referent ds. rachunkowości i kadr (wymagane są kwalifikacje do obu specjalności),
6.staż pracy (udokumentowany świadectwami pracy lub oświadczeniami pracownika):
- 2 lata dla osób z wykształceniem wyższym,
- 4 lata dla osób z wykształceniem średnim.
WYMAGANIA DODATKOWE OD KANDYDATÓW:
1.doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządowych,
2.znajomość przepisów: ustawa o systemie oświaty, o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, Kodeks pracy, o Systemie Informacji Oświatowej, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych oraz akty wykonawcze do w/w ustaw,
3.znajomość obsługi komputera – MS Office, urządzeń biurowych,
4.brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.
PRZEWIDYWANY ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1.prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych w tym związanych z wynagradzaniem pracowników,
2.prowadzenie akt osobowych dla pracowników jednostki oraz sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych,
3.opracowywanie regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników,
4.sprawy związane ze sprawozdawczością dotyczącą spraw kadrowych (SIO, GUS oraz sprawozdania sporządzane na potrzeby organu prowadzącego lub sprawującego nadzór pedagogiczny), finansowych, majątkowych, a także sprawozdanie dotyczące zamówień publicznych oraz PFRON,
5.prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
6.prowadzenie spraw związanych z planowaniem, prowadzeniem i rozliczaniem planu finansowego szkoły, w tym sporządzanie zmian w planie finansowym oraz sporządzanie projektu i planu finansowego szkoły,
7.określanie osób w poszczególnych rozdziałach budżetowych zgodnie z arkuszem organizacyjnym,
8.przygotowywanie poleceń przelewu oraz opisywanie i opieczętowywanie faktur z określeniem klasyfikacji budżetowej oraz przygotowywanie faktur dotyczących pozyskiwania dochodów,
9.prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1.list motywacyjny,
2.CV,
3.wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania,
4.dokumenty potwierdzające kwalifikacje oraz staż pracy (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5.oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne – do pobrania ,
6. oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku: samodzielny referent ds. rachunkowości i kadr,
7. oświadczenie Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), którego przepisy mają zastosowanie od dnia 25 maja 2018 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2017; poz. 60, 930) – do pobrania.
WARUNKI PRACY I PŁACY
1. Zatrudnienie od styczeń 2019 r. na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony.
2.Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r.( Dz. U. Nr 50, poz. 398 ze zm.), z Regulaminem wynagradzania pracowników niepedagogicznych w Szkole Podstawowej nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Lesznie z dnia 12.06.2015 r. ze zm.
DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ:
1.Do dnia 11 stycznia 2019 r. do godziny 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą) w sekretariacie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Lesznie, ul. Tadeusza Rejtana 1.
W przypadku pytań w sprawie wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 65 526 75 95.
2.Koperta powinna być zaklejona i opisana „Nabór na stanowisko urzędnicze-samodzielny referent ds. rachunkowości i BHP”.
3.Dokumenty nie mogą być złożone za pośrednictwem faksu i poczty elektronicznej.
Aplikacje, które wpłyną do sekretariatu Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Lesznie po wyznaczonym powyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne przejdą do dalszego etapu rekrutacji. W zależności od ilości zgłoszeń może nastąpić weryfikacja w formie pisemnego testu. Z osobami, które zakwalifikują się do ostatniego etapu będą przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Miasta Leszna oraz na tablicy ogłoszeń znajdującej się w budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Lesznie, ul. Tadeusza Rejtana 1.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 13 im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Lesznie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych kształtuje się na poziomie poniżej 6%.