NABÓR ZAKOŃCZONY- Referent
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Hanna Grzesiecka , Wilkowice |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Wybrana kandydatka w najpełniejszym stopniu odpowiada wymaganiom powyższego stanowiska stawianym w opisie stanowiska pracy |
Stanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY- Referent |
---|---|
Miejsce pracy | Szkoła Podstawowa nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie, ul. Łowiecka 50c |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Szkoła Podstawowa nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie (sekretariat) |
Status | rozstrzygnięte |
Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity w Dz. U. z 2016, poz. 902 ze zm.) Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie, ul. Łowiecka 50c ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
referent
wymiar zatrudnienia – 1 etat
WYMAGANIA NIEZBĘDNE OD KANDYDATÓW:
1.obywatelstwo polskie,
2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
3.brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.nieposzlakowana opinia,
5.wykształcenie średnie lub wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na
stanowisku referent,
6.staż pracy (udokumentowany świadectwami pracy lub oświadczeniami pracownika):
- 2 lata dla osób z wykształceniem wyższym,
- 4 lata dla osób z wykształceniem średnim.
WYMAGANIA DODATKOWE OD KANDYDATÓW:
1) znajomość przepisów: ustawa o systemie oświaty, ustawa Prawo oświatowe, ustawa
o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, Kodeks pracy, o Systemie Informacji Oświatowej, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych oraz akty wykonawcze do w/w ustaw,
2) znajomość obsługi komputera – MS Office, urządzeń biurowych,
3) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.
PRZEWIDYWANY ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1) prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli oraz pracowników
niepedagogicznych w tym związanych z wynagradzaniem pracowników,
2) prowadzenie akt osobowych dla pracowników jednostki oraz sporządzanie
dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych,
3) opracowywanie regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników,
4) sprawy związane ze sprawozdawczością dotyczącą spraw kadrowych (SIO, GUS oraz sprawozdania sporządzane na potrzeby organu prowadzącego lub sprawującego nadzór pedagogiczny), finansowych, majątkowych, a także sprawozdanie dotyczące zamówień publicznych oraz PFRON,
5) prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
6) prowadzenie spraw związanych z planowaniem, prowadzeniem i rozliczaniem planu finansowego szkoły, w tym sporządzanie zmian w planie finansowym oraz sporządzanie projektu i planu finansowego szkoły,
7) określanie osób w poszczególnych rozdziałach budżetowych zgodnie z arkuszem organizacyjnym,
8) prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem obiadów wydawanych w szkole,
9) prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) dokumenty potwierdzające kwalifikacje oraz staż pracy (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciw niemu postępowanie karne,
6) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku: referent,
8) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w Dz. U z 2016, poz. 912).
WARUNKI PRACY I PŁACY
1. Zatrudnienie od dnia 01.05.2018 r. na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony.
2.Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r.( Dz. U. Nr 50, poz. 398 ze zm.), z Regulaminem wynagradzania pracowników niepedagogicznych w Szkole Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie.
DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ:
1.Do dnia 24 kwietnia 2018r. do godziny 12.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą) w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie.
W przypadku pytań w sprawie wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 65 527 12 20.
2.Koperta powinna być zaklejona i opisana „Nabór na stanowisko urzędnicze- referent ”.
3.Dokumenty nie mogą być złożone za pośrednictwem faksu i poczty elektronicznej.
Aplikacje, które wpłyną do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie po wyznaczonym powyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne przejdą do dalszego etapu rekrutacji. Z osobami, które zakwalifikują się do ostatniego etapu będą przeprowadzane rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Szkoły Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie, ul. Łowiecka 50c oraz na tablicy ogłoszeń znajdującej się w budynku szkoły.
Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych kształtuje się na poziomie poniżej 6%.