NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. rozliczeń podatku od towarów i usług i ewidencji majątku w Wydziale Finansowo-Księgowym - Referacie Wydatków
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Elżbieta Kubiak, Leszno |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Treść uzasadnienia w załączeniu. |
Stanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. rozliczeń podatku od towarów i usług i ewidencji majątku w Wydziale Finansowo-Księgowym - Referacie Wydatków |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Leszna, Wydział Finansowo-Księgowy - Referat Wydatków, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Leszna - Biuro Kadr i Płac, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, |
Status | rozstrzygnięte |
URZĄD MIASTA LESZNA
ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
ds. rozliczeń podatku od towarów i usług i ewidencji majątku
w Wydziale Finansowo-Księgowym – Referacie Wydatków
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe,
f) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ewidencji i rozliczania podatku VAT lub doświadczenie w pracy w administracji podatkowej,
g) znajomość ustawy o podatku od towarów i usług, o finansach publicznych, Ordynacja podatkowa,
o rachunkowości, o samorządzie gminnym,
h) bardzo dobra znajomość obsługi komputera – MS Office (Word, Excel).
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub wyższe na podbudowie średniego ekonomicznego,
b) studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub prawa podatkowego,
c) doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej oraz znajomość zasad ewidencji i rozliczania podatku VAT,
d) samodzielność oraz gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji,
e) umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
f) umiejętność pracy pod presją czasu.
3. Zadania wykonywane na stanowisku - Pracownik będzie odpowiedzialny za prowadzenie ewidencji i rozliczanie podatku od towarów i usług w Urzędzie Miasta Leszna. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Wymagane dokumenty:
a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania
ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
b) list motywacyjny,
c) życiorys /CV/,
d) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 1 f) – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; inne zaświadczenia, referencje, bądź oświadczenie kandydata,
f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie wymienione w pkt 2 c),
g) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach.
5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
c) wymiar czasu pracy: pełen etat,
d) data rozpoczęcia pracy: październik/ listopad 2017 r.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. rozliczeń podatku od towarów i usług i ewidencji majątku w Wydziale Finansowo-Księgowym – Referacie Wydatków w terminie do dnia 09 października 2017 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w hollu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.