NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. administracji geodezyjnej oraz podziałów nieruchomości w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Katarzyna Schmidt, Leszno |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Treść uzasadnienia w załączniku. |
Stanowisko | NABÓR ZAKOŃCZONY - Stanowisko ds. administracji geodezyjnej oraz podziałów nieruchomości w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Leszna, Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru, Al. Jana Pawła II 21,23, 64-100 Leszno |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Leszna, Biuro Kadr i Płac, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno |
Status | rozstrzygnięte |
URZĄD MIASTA LESZNA
ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
ds. administracji geodezyjnej oraz podziałów nieruchomości
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub prawnicze,
f) co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach administracyjnych,
g) znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami oraz przepisy wykonawcze do ww. ustawy, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne,
h) dobra znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office.
2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
a) studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami,
b) doświadczenie zawodowe w jednostkach związanych z gospodarką nieruchomościami.
3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za prowadzenie spraw z zakresu administracji geodezyjnej oraz budżetu Wydziału a także spraw dot. podziałów nieruchomości. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
4. Wymagane dokumenty:
a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
b) list motywacyjny,
c) życiorys /CV/,
d) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy wymieniony w pkt 1 f) – potwierdzony świadectwami pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu,
f) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach.
5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, Al. Jana Pawła II 21,23, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
c) wymiar czasu pracy: pełen etat,
d) data rozpoczęcia pracy: wrzesień 2016 r.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. administracji geodezyjnej oraz podziałów nieruchomości w terminie do dnia 08 sierpnia 2016 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w hollu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.