W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

Referent

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Referent
Miejsce pracy Szkoła Podstawowa nr 5 im. Henryka Sienkiewicza  64-100 Leszno, ul. Łowiecka 50 c
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza  64-100 Leszno, ul. Łowiecka 50 c
Status w trakcie rozstrzygania

KONKURS NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 IM. HENRYKA  SIENKIEWICZA W  LESZNIE


 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza  w Lesznie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

referent

Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy):
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Henryka Sienkiewicza 
64-100 Leszno, ul. Łowiecka 50 c

Wymiar etatu: pełen etat
Termin rozpoczęcia pracy: 1 stycznia 2023 r.
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony - z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony.

Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października  2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych  (Dz. U. z 2021, poz. 1960 ze zm.) oraz Regulaminu Wynagradzania Pracowników Niepedagogicznych w  Szkole Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza  w Lesznie.

1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie: średnie zawodowe lub wyższe,
7) staż pracy – 4 lata dla osób z wykształceniem średnim zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku lub 2 lata wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
8) znajomość przepisów z zakresu klasyfikacji budżetowej, prawa podatkowego, ustawy: o finansach publicznych, o systemie oświaty, o pracownikach samorządowych, Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy, o Systemie Informacji Oświatowej, Kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, o pracowniczych planach kapitałowych oraz akty wykonawcze do w/w ustaw,
9) dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera – MS Office: Word, Excel, Outlook,
10) umiejętność redagowania pism,
11) brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
2) umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność i odpowiedzialność,
3) umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej,
4) umiejętność korzystania z przepisów prawa.

3. Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie spraw kadrowych szkoły – nauczycieli, administracji i obsługi,
b) opracowywanie regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników,
c) sporządzanie deklaracji  PFRON, GUS, SIO w zakresie spraw pracowniczych i finansowych oraz innej sprawozdawczości,
d) prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
e) sporządzanie projektu oraz planu finansowego szkoły, prowadzenie spraw związanych z planowaniem, prowadzeniem i rozliczaniem planu finansowego szkoły, w tym sporządzanie zmian w planie finansowym,
f) przygotowywanie poleceń przelewu oraz opisywanie i opieczętowywanie faktur z określeniem klasyfikacji budżetowej oraz przygotowywanie faktur dotyczących pozyskiwanych dochodów,  rozliczanie delegacji służbowych, składanie deklaracji podatkowych, obsługa PPK,
g)  określenie osób w poszczególnych rozdziałach budżetowych zgodnie z SIO i arkuszem organizacyjnym. 

 4. Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych:
1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) Kserokopie świadectw pracy (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) Oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku samodzielny referent (do pobrania w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
6) Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
7) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach,
8) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
9) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. do celów rekrutacji (do pobrania w załącznikach do niniejszego ogłoszenia).

5. Inne informacje:
Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 grudnia 2022 r. do godziny 10:00 (decyduje data wpływu do szkoły, a nie data stempla pocztowego) w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie, ul. Łowiecka 50 c, 64-100 Leszno. 
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent”.

Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. 
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne przechodzą do dalszego etapu rekrutacji. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 65 527 12 20

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej nr 5 był niższy niż  6%. 
Wszystkie aplikacje, które wpłyną po określonym terminie do Szkoły Podstawowej nr5 im. Henryka Sienkiewicza  w Lesznie, ul. Łowiecka 50 c   lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrzone. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Leszna, Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Lesznie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 5 w Lesznie, ul. Łowiecka 50c. 
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną komisyjnie zniszczone po ogłoszeniu wyniku naboru.
 

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 
Im. Henryka Sienkiewicza 
w Lesznie
Magdalena Kozłowska

Załączniki

Powiadom znajomego