URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

 
Stanowisko ds. informacji turystycznej i promocji
w Centrum Informacji Turystycznej


1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe magisterskie,
6) co najmniej 2 letni staż pracy, 
7) znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu dobrym,
8) znajomość ustaw o: pracownikach samorządowych, samorządzie gminnym, bezpieczeństwie imprez masowych, usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, 
9) znajomość spraw związanych z turystyką i jej promocją, 
10) obsługa programów: pakiet MS Office, Taran – MuniCom, Subiekt GT, obsługi urządzeń biurowych.

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1)kierunek studiów związany z turystyka i jej promocją,
2) doświadczenie zawodowe w branży turystycznej,
3) znajomość innych języków obcych (poza j. angielskim lub niemieckim),
4) odporność na stres, asertywność, otwartość na inne kultury, praca w zespole, sprawna organizacja przedsięwzięć, łatwość formułowania myśli, zmysł estetyczny, kreatywność, samodzielność, elastyczność, przedsiębiorczość, pragmatyzm, systematyczność, dokładność, troska o jakość pracy.

3. Zadania wykonywane na stanowisku –  współpraca przy realizacji strategii rozwoju turystyki oraz przy opracowywaniu i wdrażaniu planów promocji walorów turystycznych miasta i okolic, organizacja i obsługa imprez turystycznych i targowych, gromadzenie informacji użytkowej o walorach, infrastrukturze turystycznej miasta i regionu i przygotowywanie produktów turystycznych, udzielanie informacji o Lesznie oraz usługach turystycznych, kulturalnych i sportowych świadczonych w mieście i regionie, sprzedaż wydawnictw, upominków promocyjnych, biletów na imprezy kulturalne i sportowe oraz innych usług związanych z turystyką, obsługa finansowa sprzedaży biletów MZK oraz sprzedaży w Centrum Informacji Turystycznej w Lesznie, współpraca z  Organizacją Turystyczną Leszno-Region, z krajowymi i lokalnymi ośrodkami informacji turystycznej oraz innymi podmiotami działającymi w turystyce, kreowanie i aktualizacja stron internetowych. 
Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.                                                                                                                
4.     Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - własnoręcznie podpisane przez kandydata:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
5) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie – kserokopie dyplomów,
6) dokumenty potwierdzające: staż pracy wymieniony w pkt 1 ppkt 6 oraz dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 2 ppkt 2 – kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia, referencje lub inne dokumenty.

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy. 

5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: ul. Słowiańska 24, 64-100 Leszno, 
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
c) wymiar czasu pracy: 1 etat,
d) data rozpoczęcia pracy: marzec 2022 r.
e) wynagrodzenie zasadnicze od 3200 zł do 3400 zł brutto,
f) dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Dokumenty należy składać w Biurze Obsługi Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno do 7 lutego 2022 roku do godziny 15.00  (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) z  dopiskiem:  dot. naboru – stanowisko ds. informacji turystycznej i promocji w Centrum Informacji Turystycznej. W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 36.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Pana Krzysztofa Pukaczewskiego, z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone 
do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.  



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz osobowy
Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska pracy
Oświadczenie
Oświadczenie
Informacja o wynikach naboru
Informacja o wynikach naboru