URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

Stanowisko ds. dowodów osobistych
w Wydziale Spraw Obywatelskich


 


1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach administracyjno–biurowych, 
7) znajomość ustaw o: dowodach osobistych, samorządzie gminnym, pracownikach samorządowych, opłacie skarbowej, ochronie danych osobowych, informatyzacji działalności podmiotów wykonujących zadania publiczne, Kodeks postępowania administracyjnego, 
8) znajomość pakietu komputerowego MS Office, 

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) umiejętność logicznego myślenia, rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, słuchania i wysławiania się, umiejętność korzystania z przepisów,
2) znajomość obsługi: faxu, skanera, drukarki, kserokopiarki.

3. Zadania wykonywane na stanowisku – przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego w formie papierowej i elektronicznej; wprowadzanie danych do Rejestru Dowodów Osobistych; przyjmowanie do systemu nowych dowodów osobistych; wydawanie wnioskodawcom nowych dowodów osobistych oraz uaktywnianie warstwy elektronicznej; wydawanie odebranych dowodów osobistych w Rejestrze Dowodów Osobistych; przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego; prowadzenie Rejestru oraz archiwizacja Dowodów Osobistych, udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych; nadawanie numerów PESEL; przyjmowanie wniosków o wydawanie dowodu osobistego poza Urzędem tj. w miejscu pobytu osoby (obsługa stacji mobilnej); dostarczanie dowodów osobistych do miejsca pobytu w przypadku osób niepełnosprawnych (obsługa stacji mobilnej); obsługa platformy e-PUAP.
Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
                                                                                                                      
4. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - własnoręcznie podpisane przez kandydata:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca,  w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
5) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie – kserokopie dyplomów,
6) dokumenty potwierdzające: staż pracy wymienione w pkt 1 ppkt 6 – kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia, 

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy. 

5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: ul Wałowa 5, 64-100 Leszno, 
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
c) wymiar czasu pracy: 1 etat,
d) data rozpoczęcia pracy: 1 marzec 2022 r.
e) wynagrodzenie zasadnicze od 3200 zł do 3400 zł brutto,
f) dodatek stażowy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Dokumenty należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno do 17 stycznia 2022 roku do godziny 15.00  (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) z  dopiskiem:  dot. naboru – stanowisko ds. dowodów osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich. W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 36.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Pana Krzysztofa Pukaczewskiego, z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone 
do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się 
do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.  

 



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz osobowy
Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska pracy
Oświadczenie
Oświadczenie
Informacja o wynikach naboru
Informacja o wynikach naboru