URZĄD MIASTA LESZNA

ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

 

ds. gospodarowania mieszkaniowym zasobem miasta

w Biurze Gospodarki Lokalowej

 

1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej roczny staż pracy na stanowisku administracyjno-biurowym,
7) znajomość ustaw: o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, uchwała Rady Miejskiej Leszna w sprawie  zasad  wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta Leszna,  uchwała Rady Miejskiej Leszna w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Leszna, Kodeks cywilny, przepisy samorządowe,
8) dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office.

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe magisterskie,
2) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
3) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o niektórych formach popierania budownictwa mieszkalnego,
4) umiejętność: pracy w zespole, samodzielnego interpretowania i korzystania z przepisów prawa.

3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny m.in. przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków o zamianę i wymianę lokali, przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków o najem socjalny lokalu i pomieszczeń tymczasowych, udzielanie odpowiedzi na wnioski, przygotowywanie projektów oświadczeń woli Prezydenta Miasta Leszna stanowiących wyrażenie zgody na: zawarcie umowy najmu lokali w ramach wymiany i zamiany, podnajem lokalu oraz ewidencjonowanie umów podnajmu lokali, poszerzenie lokalu, podział lokalu mieszkalnego, zawarcie umowy najmu socjalnego lokalu, prowadzenie rejestru wydawanych zgód na wynajem lokali mieszkalnych,  lokali socjalnych, lokali zamiennych i pomieszczeń tymczasowych, sporządzanie sprawozdań kwartalnych, półrocznych i rocznych z realizacji zadań Biura.

4. Wymagane dokumenty:
1) własnoręcznie podpisane przez kandydata następujące dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
c) oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
d) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
e) dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie – kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
f) dokumenty potwierdzające staż pracy wymieniony w pkt 1 ppkt 6 oraz doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 2 ppkt 2 – kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata) lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia.

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy.

5. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, Aleje Jana Pawła II 21, 64-100 Leszno,
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
3) wymiar czasu pracy: 1 etat,
4) data rozpoczęcia pracy: 01 luty 2021 r. 

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub  pocztą tradycyjną na  adres  Urzędu  z  dopiskiem:  dot. naboru  –  stanowisko ds. gospodarowania mieszkaniowym zasobem miasta w terminie do 30 grudnia 2020 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą). W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 24.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – Panią Wiolettę Kaczmarek, z którą można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.  

  



Załączniki:

kwestionariusz osobowy
opis stanowiska pracy
oświadczenia