URZĄD MIASTA LESZNA

ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

ds. zamówień publicznych

w Biurze Zamówień Publicznych

 

 

1. Wymagania niezbędne od kandydatów:

a)     obywatelstwo polskie,

b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)    nieposzlakowana opinia,

e)     wykształcenie wyższe,

f)     udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi,

g)    dobra znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,

h)     dobra znajomość obsługi komputera – MS Office, w tym Excel.

 

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:

a)     wykształcenie wyższe magisterskie – prawo lub wyższe techniczne ze specjalnością budowlaną,

b)    umiejętność logicznego myślenia, umiejętność korzystania z przepisów, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.

 

3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny m.in. za prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi udzielanymi w ramach bieżącej obsługi Urzędu, opiniowanie dokumentacji przetargowych, pomoc przy sporządzaniu dokumentacji przetargowych wydziałom Urzędu, udział w pracach komisji przetargowych. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.

 

4. Wymagane dokumenty:

a)     wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania  ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),

b)    list motywacyjny,

c)     życiorys /CV/,

d)    kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,

e)     oświadczenie kandydata o posiadaniu doświadczenia zawodowego wymienionego w pkt 1 f) i/lub kserokopie dokumentów potwierdzających ww. doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zaświadczenie o odbytym stażu, praktyce),

f)     oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),

g)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

5. Warunki pracy na stanowisku:

a)     miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno,

b)    rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,

c)     wymiar czasu pracy: pełen etat,

d)    data rozpoczęcia pracy: styczeń/ luty 2018 r.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. zamówień publicznych w terminie do dnia 08 stycznia 2018 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów – nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 

 

 



Załączniki:

Informacja o wynikach naboru