URZĄD MIASTA LESZNA

ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno

ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:

 

Zastępca Kierownika Referatu Wydatków

w Wydziale Finansowo-Księgowym

 

1. Wymagania niezbędne od kandydatów:

a)     obywatelstwo polskie,

b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)    nieposzlakowana opinia,

e)     wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe na podbudowie średniego ekonomicznego,

f)     co najmniej 3-letni staż pracy na stanowiskach finansowo-księgowych, w tym praktyczna znajomość rachunkowości budżetowej,

g)    znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym oraz rozporządzeń w sprawie: zasad rachunkowości i planów kont dla jednostek sektora finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej, klasyfikacji budżetowej, klasyfikacji wydatków strukturalnych,

h)     dobra znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office, programów finansowo – księgowych oraz programów bankowości elektronicznej.

 

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:

a)     studia podyplomowe z zakresu zarządzania funduszami unijnymi,

b)    praktyczna znajomość rozliczania projektów z dofinansowaniem,

c)     umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego i logicznego myślenia oraz umiejętność korzystania
z przepisów,

d)    komunikatywność, dokładność, rzetelność, systematyczność.

 

3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny za zastępowanie Kierownika Referatu Wydatków w zakresie określonym w opisie stanowiska pracy oraz za wykonywanie zadań w zakresie obsługi księgowej projektów współfinansowanych. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.

 

4. Wymagane dokumenty:

a)     wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),

b)    list motywacyjny,

c)     życiorys /CV/,

d)    kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,

e)     kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy wymieniony w pkt 1 f) – potwierdzony świadectwami pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu,

f)     oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o braku zakazu pełnienia funkcji
z dysponowaniem środkami publicznymi oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),

g)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

5. Warunki pracy na stanowisku:

a)     miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno,

b)    rodzaj wykonywanej pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze,

c)     wymiar czasu pracy: pełen etat,

d)    data rozpoczęcia pracy: 1 sierpnia 2016 r.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub  pocztą  na  adres  Urzędu  z  dopiskiem:  dot. naboru  –  Zastępca Kierownika Referatu Wydatków w Wydziale Finansowo-Księgowymw terminie do dnia 11 lipca 2016 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w hollu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 

 



Załączniki:

Informacja o wynikach naboru