URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze –
dyrektora miejskiej jednostki organizacyjnej

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w  Lesznie
z siedzibą: ul. Strzelecka 7, 64-100 Leszno



1.Wymagania niezbędne od kandydatów:
1)obywatelstwo polskie,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)nieposzlakowana opinia,
5)wykształcenie wyższe,
6)co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowiskach kierowniczych lub 3 lata  wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
7)przedstawienie pisemnej koncepcji rozwoju Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lesznie,
8)znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o sporcie, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, o bezpieczeństwie imprez masowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych.

2.Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1)wykształcenie wyższe magisterskie, bądź studia podyplomowe na kierunkach związanych z organizacją, 
lub zarządzaniem,
2)doświadczenie w zarządzaniu obiektami sportowymi i organizacji imprez masowych,
3)umiejętność: analitycznego oraz logicznego myślenia, kojarzenia faktów, dokonywania analiz i formułowania wniosków, korzystania z przepisów, zarządzania zespołem, pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność.

3.Zadania wykonywane na stanowisku – planowanie, organizowanie i nadzorowanie prawidłowego działania Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, realizacja zadań określonych w statucie i regulaminie organizacyjnym jednostki, reprezentowanie jednostki na zewnątrz, planowanie i wykonywanie budżetu jednostki, załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień, kierowanie pracą oraz sprawowanie kontroli zarządczej, określanie organizacji wewnętrznej, zatrudnianie i zwalnianie pracowników oraz wykonywanie innych obowiązków pracodawcy, utrzymywanie we właściwym stanie technicznym administrowanych obiektów sportowych i rekreacyjnych, współpraca z klubami sportowymi, szkołami i stowarzyszeniami w zakresie udostępniania obiektów sportowych i terenów rekreacyjnych jednostki, prowadzenie inwestycji i remontów w administrowanych obiektach.

4.Aplikacja musi zawierać (wymagane dokumenty):
1)list motywacyjny,
2)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o braku zakazu pełnienia funkcji z dysponowaniem środkami publicznymi oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wymienione: w pkt. 1 ppkt. 5) oraz w pkt. 2 ppkt. 1),
5)dokumenty potwierdzające: staż pracy wymieniony w  pkt. 1 ppkt. 6) – kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu (w przypadku trwającego zatrudnienia), zaświadczenie z CEIDG (w przypadku wykonywania działalności gospodarczej), lub inne dokumenty,
6)pisemna koncepcja rozwoju Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lesznie.

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV. 

5.Warunki pracy na stanowisku:
a)miejsce pracy: ul. Strzelecka 7, 64-100 Leszno, 
b)rodzaj wykonywanej pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze, 
c)wymiar czasu pracy: 1 etat,
d)data rozpoczęcia pracy: kwiecień 2024 r.,
e)wynagrodzenie zasadnicze od 8000 zł do 9000 zł brutto,
f)dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatek funkcyjny oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna lub w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, lub za pośrednictwem  poczty  na  adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lesznie w terminie do 12 lutego 2024 roku do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą -  decyduje data wpływu do Urzędu).

Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza ogłoszeniem o naborze, poza wyżej wyznaczonym terminem oraz w innych formach, niż wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełniają wymogów formalnych (niezbędnych) nie będą brali udziału w kolejnych etapach procesu rekrutacji. W przypadku pytań dotyczących naboru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 34.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w  Lesznie był wyższy niż 6 % (na podstawie art. 13 a ust. 2 ustawa o pracownikach samorządowych).

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.leszno.pl  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata zawierające dane osobowe, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym czasie zostaną zniszczone komisyjnie w oparciu o protokół zniszczenia (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne – odbiór dokumentów uniemożliwia ich ponowne wykorzystanie).
Dokumenty dotyczące przebiegu procesu naboru będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego (okres ustalony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz osobowy
Oświadczenie
Oświadczenie
Informacja o wynikach naboru
Informacja o wynikach naboru