URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:
 
stanowisko ds. ewidencji majątku i rozliczenia podatku VAT
w Wydziale Finansowo – Księgowym, Referacie Wydatków


1.Wymagania niezbędne od kandydatów:
1)obywatelstwo polskie,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego 
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6)co najmniej 3 letni staż pracy,
7)znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku od towarów i usług, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, oraz rozporządzeń dotyczących zasad rachunkowości i planów kont dla jednostek sektora finansów publicznych.

2.Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1)wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub wyższe na podbudowie średniego ekonomicznego 
lub studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub prawa podatkowego,
2)doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej,
3)znajomość zasad ewidencji i rozliczania podatku VAT,
4)umiejętność: analitycznego oraz logicznego myślenia, pracy w zespole, korzystania z przepisów, dokładność, rzetelność, systematyczność,
5)praca wymaga obsługi: urządzeń biurowych, programów MS OFFICE, programów finansowo – księgowych.

3.Zadania wykonywane na stanowisku – pracownik będzie odpowiedzialny m. in. za: prowadzenie rejestrów zakupu  VAT, a także rozliczeń podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT dla Urzędu Miasta Leszna, uzgadnianie zapisów w rejestrach zakupu i analiza kont rozrachunkowych dotyczących rozliczania podatku VAT, terminowe sporządzanie wniosków o dokonanie przelewów związanych z rozliczeniem podatku VAT, sprawdzanie poprawności i kompletności wszystkich dokumentów niezbędnych do wprowadzania zmian w ewidencji księgowej majątku trwałego Urzędu Miasta Leszna, prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej majątku, dokonywanie naliczenia amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych zgodnie obowiązującymi przepisami, przygotowywanie informacji niezbędnych do sporządzania sprawozdań finansowych, statystycznych i informacji niezbędnych do planowania. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
                                                                                                                          
4. Aplikacja musi zawierać (wymagane dokumenty):
1)list motywacyjny,
2)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3)oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wymienione: w pkt. 1 ppkt. 5), pkt. 2 ppkt. 1),
5)dokumenty potwierdzające: staż pracy wymieniony w  pkt. 1 ppkt. 6) oraz doświadczenie zawodowe wymienione w pkt. 2 ppkt. 2) – kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu, w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty.

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy. 

5.Warunki pracy na stanowisku:
a)miejsce pracy: ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, 
b)rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
c)wymiar czasu pracy: 1 etat,
d)data rozpoczęcia pracy: luty 2024 r.,
e)wynagrodzenie zasadnicze: od  4300 do 4600 brutto,
f)dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna lub w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, lub za pośrednictwem  poczty  na  adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. ewidencji majątku i rozliczenia podatku VAT w Wydziale Finansowo – Księgowym, Referacie Wydatków  w terminie do 29 stycznia 2024 roku do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą -  decyduje data wpływu do Urzędu).
 
Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza ogłoszeniem o naborze, poza wyżej wyznaczonym terminem oraz w innych formach, niż wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełniają wymogów formalnych (niezbędnych) nie będą brali udziału w kolejnych etapach procesu rekrutacji. W przypadku pytań dotyczących naboru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 34.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 % (na podstawie art. 13 a ust. 2 ustawa o pracownikach samorządowych).

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.leszno.pl  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata zawierające dane osobowe, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym czasie zostaną zniszczone komisyjnie w oparciu o protokół zniszczenia (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne – odbiór dokumentów uniemożliwia ich ponowne wykorzystanie).
Dokumenty dotyczące przebiegu procesu naboru będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego (okres ustalony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz osobowy
Oświadczenie
Oświadczenie
Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska pracy