URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: 

Stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji drogowych
w Miejskim Zarządzie Dróg



1.Wymagania niezbędne od kandydatów:
1)obywatelstwo polskie,
2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego 
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)nieposzlakowana opinia,
5)wykształcenie wyższe techniczne,
6)co najmniej roczny staż pracy lub roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
7)znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o zagospodarowaniu przestrzennym, o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych (przepisy regulujące problematykę zamówień publicznych), Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Cywilny.

2.Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1)wykształcenie wyższe o specjalności drogowej lub mostowej,
2)4-letni staż pracy na równoważnym stanowisku w jednostce samorządowej,
3)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, uprawnienia projektowe,
4)znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska,
5)umiejętność: kreatywnego myślenia, pracy w zespole, efektywnej pracy pod presją czasu, konsekwentnego dążenia do realizacji przyjętych zadań i celów, dostosowania  do zmieniającej się sytuacji,  łatwość nawiązywania kontaktów,
6)praca wymaga znajomości obsługi: pakietu MS OFFICE w środowisku Windows, urządzeń biurowych oraz umiejętności korzystania z internetu.

3.Zadania wykonywane na stanowisku – przygotowywanie preliminarza budżetowego; przeprowadzanie procedur przetargowych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w zakresie prowadzonych inwestycji; nadzór merytoryczny i rozliczanie zleconych prac; zamieszczanie dokumentów wydziałowych w BIP-ie Urzędu Miasta Leszna; przeprowadzanie procedur przetargowych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w zakresie zadań z inicjatywy lokalnej przypisanych merytorycznie do MZD; bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami i ich zmianami w zakresie wykonywanych obowiązków. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
                                                                                                                     
4.Aplikacja musi zawierać (wymagane dokumenty):
1)list motywacyjny,
2)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3)oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wymienione: w pkt. 1 ppkt. 5) oraz pkt. 2 ppkt. 1),
5)dokumenty potwierdzające: staż pracy lub doświadczenie zawodowe wymienione w  pkt. 1 ppkt. 6) oraz staż pracy wymieniony w pkt. 2 ppkt. 2): kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu, w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty,
6)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, wymienione w pkt. 2 ppkt. 3).

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy. 

5.Warunki pracy na stanowisku:
a)miejsce pracy: ul. Słowiańska 16, 64-100 Leszno, 
b)rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
c)wymiar czasu pracy: 1 etat,
d)data rozpoczęcia pracy: styczeń 2024 r.
e)wynagrodzenie zasadnicze od  4800 zł do 5000 zł brutto,
f)dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna lub w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, lub za pośrednictwem  poczty  na  adres  Urzędu z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w Miejskim Zarządzie Dróg  w terminie do 11 grudnia 2023 roku do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą -  decyduje data wpływu do Urzędu).

Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza ogłoszeniem o naborze, poza wyżej wyznaczonym terminem oraz w innych formach, niż wskazane w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełniają wymogów formalnych (niezbędnych) nie będą brali udziału w kolejnych etapach procesu rekrutacji. W przypadku pytań dotyczących naboru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 34.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 % (na podstawie art. 13 a ust. 2 ustawa o pracownikach samorządowych).

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.leszno.pl  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata zawierające dane osobowe, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym czasie zostaną zniszczone komisyjnie w oparciu o protokół zniszczenia (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne – odbiór dokumentów uniemożliwia ich ponowne wykorzystanie).
Dokumenty dotyczące przebiegu procesu naboru będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego (okres ustalony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).

 

 



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz osobowy
Oświadczenie
Oświadczenie
Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska pracy