URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

Stanowisko ds. ewidencji wydatków budżetowych
w Wydziale Finansowo – Księgowym - Referacie Wydatków

 

1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) znajomość ustaw o: samorządzie gminnym, samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, finansach publicznych, rachunkowości oraz rozporządzeń szczególnych dotyczących zasad rachunkowości i planów kont dla jednostek sektora finansów publicznych, rozporządzenia w sprawie: sprawozdawczości budżetowej, klasyfikacji budżetowej, innych rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw, Kodeks postępowania administracyjnego.

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
2) doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej,
3) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem urzędów administracji państwowej i samorządowej,
4) umiejętność analitycznego oraz logicznego myślenia, dokładność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole i korzystania z przepisów,
5) znajomość obsługi: MS Office, programów finansowo-księgowych, programów bankowości elektronicznej, urządzeń biurowych. 

3. Zadania wykonywane na stanowisku – sprawdzanie dowodów finansowo – księgowych pod względem formalno-rachunkowym, poprawności klasyfikacji budżetowej, kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania; księgowanie dowodów księgowych wydatków bieżących i inwestycyjnych Urzędu Miasta Leszna; bieżące monitorowanie realizacji planu finansowego w zakresie prowadzonej ewidencji; miesięczne: uzgadnianie kont kosztów i wydatków w układzie klasyfikacji budżetowej oraz uzgadnianie kont analitycznych i syntetycznych; bieżące uzgadnianie kont rozrachunkowych; sporządzanie i uzgadnianie dzienników księgowań, zestawień obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych; ewidencja zmian w planie finansowym Urzędu Miasta Leszna i miesięczne uzgadnianie z Wydziałem Budżetu; wystawianie: potwierdzeń sald, not księgowych zewnętrznych; rozliczanie delegacji służbowych; współpraca z Komisją Inwentaryzacyjną; prowadzenie ewidencji ZFŚS, sporządzanie sprawozdań; wykonywanie obsługi kasowej. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.

4. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - własnoręcznie podpisane przez kandydata:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) klauzula informacyjna wynikająca z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
5) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie – kserokopie dyplomów,
6) dokumenty potwierdzające: doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 2 ppkt 2 – kserokopie świadectw pracy, lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty.

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy.  

5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: ul. Kazimierza Karasia 15, Aleje Jana Pawła II 21, 64-100 Leszno, 
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
c) wymiar czasu pracy: 1 etat,
d) data rozpoczęcia pracy: sierpień 2022 r.
e) wynagrodzenie zasadnicze od 3400 zł do 3800 zł brutto,
f) dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna, lub w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, lub za pośrednictwem  poczty  na  adres  Urzędu do 11 lipca 2022 roku do godziny 15.00  (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) z dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. ewidencji wydatków budżetowych w Wydziale Finansowo – Księgowym - Referat Wydatków. W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 36.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata zawierające dane osobowe, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji i zatrudniony, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym czasie zostaną zniszczone komisyjnie w oparciu o protokół zniszczenia (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne – odbiór dokumentów uniemożliwia ich ponowne wykorzystanie).
Dokumenty dotyczące przebiegu procesu naboru będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku kalendarzowego (okres ustalony na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych).



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz osobowy
Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska pracy
Oświadczenie
Oświadczenie