URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:

Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru, 
Geodeta Powiatowy.

 

 1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym,
6) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii 
w zakresach: geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwestycyjne oraz rozgraniczenie 
i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
7) posiadanie 5-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 2-letniego stażu pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego (do ogólnego stażu pracy zaliczyć można wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej zgodnej z wymaganiami na ww. stanowisku),
8) doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołami ludzkimi,
9) znajomość przepisów prawa niezbędnych w dziedzinie geodezji i kartografii tj. ustawy: Prawo geodezyjne i kartograficzne (wraz z aktami wykonawczymi), rozporządzenie w sprawie gleboznawczej  klasyfikacji gruntów, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, znajomość zasad funkcjonowania samorządu  gminnego i powiatowego, znajomość ustaw o: pracownikach samorządowych,  gospodarce nieruchomościami, dostępie do informacji publicznej, ochronie danych osobowych, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,
10) znajomość pakietu komputerowego MS Office,

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) studia podyplomowe w zakresie wyceny i szacowania nieruchomości,
2) dobra znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa,
3) umiejętność formułowania celów, planowania i uzgadniania zadań, analizy i syntezy informacji zrozumiałego przekazywania wiedzy i informacji,
4) umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność, dokładność, terminowość, rzetelność, kreatywność.

3. Zadania wykonywane na stanowisku – zarządzanie Wydziałem Geodezji, Kartografii i Katastru, w tym wykonywanie funkcji Geodety Powiatowego, wykonywanie zadań wynikających z ustawy – prawo geodezyjne i kartograficzne, wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, wykonywanie zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, realizacja zadań zleconych przez Prezydenta Miasta Leszna, współdziałanie z innymi organami i jednostkami w zakresie spraw geodezyjno-kartograficznych, sporządzanie planów oraz składanie sprawozdań z realizacji zadań Wydziału. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
                                                                                                                  
4. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - własnoręcznie podpisane przez kandydata:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
5) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie wymienione w pkt 1 ppkt 5 oraz pkt 2 ppkt 1 – kserokopie dyplomów,
6) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia zawodowe wymienione w pkt 1 ppkt 6,
7) dokumenty potwierdzające: staż pracy wymieniony w pkt 1 ppkt 7 – kserokopie świadectw pracy, oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia lub zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEDG),
8) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 1 ppkt 8, lub oświadczenie 

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy. 


5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru, Aleje Jana Pawła II 21, 64-100 Leszno, w tym praca w terenie,
b) rodzaj wykonywanej pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze,
c) wymiar czasu pracy: 1 etat,
d) data rozpoczęcia pracy: marzec 2022 r.
e) wynagrodzenie zasadnicze od 4900 zł do 5100 zł brutto,
f) dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatek funkcyjny oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Dokumenty należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno do 31 stycznia 2022 roku do godziny 15.00  (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) z  dopiskiem:  dot. naboru – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru, Geodeta Powiatowy. W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 36.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Pana Krzysztofa Pukaczewskiego, z którym można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone 
do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.  



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz osobowy
Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska pracy
Oświadczenie
Oświadczenie