URZĄD MIASTA LESZNA
ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: 

Stanowisko ds. komunikacji elektronicznej 
w Biurze Prasowym



1. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) co najmniej roczny staż pracy w obszarze związanym z prowadzeniem stron internetowych, w tym redagowaniem tekstów,
7) znajomość ustaw o: samorządzie gminnym, samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy, prawo prasowe, przepisy wykonawcze do wyżej wymienionych aktów prawnych, standardy WCAG 2.1, 
8) znajomość pakietu komputerowego MS Office.

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
2) obsługa komputera w środowisku Windows oraz umiejętność poruszania się w sieci internetowej,
3) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, zmysł estetyczny, przygotowanie zrozumiałych i poprawnych stylistycznie pism
i wypowiedzi.

3. Zadania wykonywane na stanowisku – koordynowanie i aktualizacja strony internetowej miasta Leszna w zakresie technicznym, a także redagowanie i zamieszczanie treści, monitorowanie popularności poszczególnych działów serwisu oraz dbanie o dostosowanie serwisu www.leszno.pl do obowiązujących przepisów związanych z jego szeroko rozumianą dostępnością, kompleksowa obsługa Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie stanowiska pracy, monitorowanie i zamieszczenie w sieci informacji o mieście Leszno, dbanie o pozytywny wizerunek miasta Leszna w sieci, redagowanie pism, gratulacji, pism okolicznościowych, sprawozdań
Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.

4. Aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) - własnoręcznie podpisane przez kandydata:
1) list motywacyjny,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
3) oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
4) oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
5) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie – kserokopie dyplomów,
6) dokumenty potwierdzające staż pracy wymieniony w pkt.1 ppkt. 6 oraz doświadczenie zawodowe wymienione w pkt 2 ppkt. 1: kserokopie świadectw pracy, lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia, inne dokumenty, referencje lub oświadczenia potwierdzające doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych i redagowaniu tekstów.

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy. 

5. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno,
b) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
c) wymiar czasu pracy: 1 etat,
d) data rozpoczęcia pracy: styczeń 2022 r.
e) wynagrodzenie zasadnicze od 3300 zł do 3500 zł brutto,
f) dodatek stażowy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Dokumenty należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno do 27 grudnia 2021 roku do godziny 15.00  (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą) z dopiskiem:  dot. naboru – stanowisko ds. komunikacji elektronicznej. W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 36.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Panią Wiolettę Kaczmarek, 
z którą można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone 
do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.  

 

 

 



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz osobowy
Opis stanowiska pracy
Opis stanowiska pracy
Oświadczenie
Oświadczenie
Informacja o wynikach naboru
Informacja o wynikach naboru