URZĄD MIASTA LESZNA
                                                                         ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
                                                       ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

                                                                                  ds. czasu pracy i urlopów
                                                                                      w Biurze Kadr i Płac 

 
1.    Wymagania niezbędne od kandydatów:
1)    obywatelstwo polskie,
2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4)    nieposzlakowana opinia,
5)    wykształcenie wyższe o specjalności w zakresie: zarządzania zasobami ludzkimi, kadrami lub prawa pracy,
6)    3 letni staż pracy na stanowiskach administracyjno – biurowych, w tym minimum sześciomiesięczny staż na stanowiskach związanych z kadrami,
7)    znajomość ustawy: kodeks pracy, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, 
o pracownikach samorządowych,
8)    znajomość rozporządzeń: w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, 
w sprawie sposobu usprawiedliwienia nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy, w sprawie dokumentacji pracowniczej, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
9)    znajomość pakietu komputerowego MS Office.

2.    Wymagania dodatkowe od kandydatów:
1)    znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych.

3.    Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny za prowadzenie całokształtu spraw związanych
z ustalaniem i rozliczaniem czasu pracy oraz prowadzenie dokumentacji spraw związanych z urlopami (wypoczynkowymi i rehabilitacyjnymi). Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.                                                                                                                  
4.    Wymagane dokumenty:
1)    własnoręcznie podpisane przez kandydata następujące dokumenty:
a)    list motywacyjny,
b)    wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania 
ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
c)    oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, 
w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
d)    oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane 
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),
e)    dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie – kserokopie (potwierdzone za zgodność 
z oryginałem przez kandydata),
f)     dokumenty potwierdzające staż pracy wymieniony w pkt 1 ppkt 6– kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata) lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia.

Do dokumentów aplikacyjnych proszę nie dołączać CV oraz opisu stanowiska pracy.

5.    Warunki pracy na stanowisku:
1)    miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno,
2)    rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, 
3)    wymiar czasu pracy: 1 etat,
4)    data rozpoczęcia pracy: czerwiec 2021 r.  

Wymagane dokumenty należy składać w biurze obsługi Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno
do 10 maja 2021 roku do godziny 15:00 (termin dotyczy także ofert przesłanych pocztą)
z  dopiskiem: dot. naboru – stanowisko ds. czasu pracy i urlopów. 

W przypadku pytań dotyczących wymaganych dokumentów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (65) 529 81 24.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Leszna z siedzibą w Lesznie, ul. Kazimierza Karasia 15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Panią Wiolettę Kaczmarek, z którą można kontaktować się za pomocą adresu: iod@leszno.pl.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz
na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się
w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.  



Załączniki:

kwestionariusz osobowy
oświadczenia
opis stanowiska pracy