Leszno 23.11.2020 r.

IN.271.1.82.2020

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w postępowaniu o zamówienie publiczne

 prowadzonym zgodnie z art. 138o ustawy 
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843)

na:

Przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli szkół zawodowych z terenu Miasta Leszna w ramach projektu „Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów szkół z terenu Miasta Leszna”.

ZAMAWIAJĄCY:

Miasto Leszno
ul. Kazimierza Karasia 15
64 – 100 Leszno
NIP: 697 – 22 – 59 – 898
REGON: 411050445


Prowadzący postępowanie:

Urząd Miasta Leszno
Wydział Inwestycji
64-100 Leszno, ul. Poniatowskiego 11
e - mail bpw@leszno.pl
adres strony internetowej: www.bip.leszno.pl
godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7.30 – 15.30

I Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia 

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych stacjonarnych ze względu na praktyczną formę szkolenia, w ramach projektu dla uczniów 5 szkół zawodowych z Leszna. W szkoleniach/kursów, które nie wymagają formy stacjonarnej Zamawiający dopuszcza prowadzenie szkoleń/kursów w formie online.
Szkolenia/kursy zawodowe współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8. Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 bloków tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część postępowania. Przedmiotem zamówienia poszczególnych części jest przeprowadzenie szkoleń/kursów wchodzących w skład bloku szkoleniowego w formie stacjonarnej lub online.

BLOKI TEMATYCZNE:

Część 1 - Ogrodnictwo

Kurs bukieciarstwo - kurs florystyczny, 4 uczniów i 1 nauczyciel, Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Zespole Szkół Specjalnych;
Kurs z obsługi programu do projektowania ogrodów, 15 uczniów, Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych w Lesznie;
Kurs stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym, 25 ucz, Zespół Szkół Rolniczo- Budowlanych.

Część 2 - Sprzedaż/Ekonomia 

Kurs obsługa urządzeń elektronicznych w zakresie sprzedaży, 6 uczniów i 1 nauczyciel, Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Zespole;
Szkolenie podatek dochodowy od osób fizycznych, 30 uczniów, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Szkolenie podatek VAT + kasy fiskalne, 20 uczniów, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Szkolenie zasady inwestowania na Giełdzie Papierów Wartościowych, 20 uczniów, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Szkolenie Umowy cywilnoprawne i zobowiązania wobec ZUS, grupa 10 nauczycieli, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Szkolenie Zmiany w systemie emerytalnym, grupa 10 nauczycieli, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Szkolenie Podatek VAT w praktyce, 10 nauczycieli, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Szkolenie Zmiany w ustawie o rachunkowości, 5 nauczycieli, Zespół Szkół Ekonomicznych.

Część 3 - Gastronomia

Kurs Carvingu, 20 uczniów, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Kurs barmański, 18 uczniów, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Kurs baristy, 21 uczniów, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Szkolenie kelnerskie – Szkoła Kelnerów i Barmanów, 6 nauczycieli, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Szkolenie Ryby i owoce morza, 6 nauczycieli, Zespół Szkół Ekonomicznych;
Szkolenia z zakresu obsługi programów użytkowych - Technologia gastronomiczna, 
6 nauczycieli, Zespół Szkół Ekonomicznych.

Część 4 - Weterynaria

Kurs strzyżenia i pielęgnacji psów, 16 uczniów, Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych;
Ratownictwo weterynaryjne, 6 uczniów, Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych;
Kurs inseminacji, 20 uczniów, Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych;
Kurs badania mięsa na wykrycie włośnia, 10 uczniów, Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych;
Kurs przeprowadzania diagnostyki laboratoryjnej w rozpoznawaniu podstawowych chorób zwierząt towarzyszących i hodowlanych, 10 uczniów, Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych;

Część 5 - Technika 

Kurs doskonalący – budowa i naprawa pojazdów samochodowych, 4 uczniów, Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Zespole Szkół Specjalnych;
Szkolenie z programu Inventor 3D, 14 uczniów, Zespół Szkół Technicznych CKZiU;
Szkolenie z rysunku technicznego z elementami AutoCAD, 28 uczniów, Zespół Szkół Technicznych CKZiU;
Szkolenie obsługa maszyn skrawających, 14 uczniów, Zespół Szkół Technicznych CKZiU;
Praca i obsługa tokarki i frezarki sterowanej numerycznie CNC, 14 uczniów, Zespół Szkół Technicznych CKZiU;
Certyfikowane szkolenie z programu Sinumerik Operate, 2 nauczycieli, Zespół Szkół Technicznych CKZiU;
Kurs + egzamin - operator wózka widłowego, 25 uczniów z Zespołu Szkół Ekonomicznych oraz 30 uczniów z Zespołu Szkół Elektroniczno-Telekomunikacyjnych;
Kurs obsługi i eksploatacji kombajnów 25 uczniów, Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych;
Kurs 1kv, 30 uczniów, Zespół Szkół Elektryczno-Telekomunikacyjnych;
Kurs Montaż, uruchamianie i utrzymanie sieci transmisyjnych, 40 uczniów, Zespół Szkół Elektryczno- Telekomunikacyjnych;
Szkolenie z programu AUTOCAD kurs zaawansowany dla nauczycieli Zespół Szkół Technicznych CKZiU;
Szkolenie z programu inventor dla nauczycieli Zespół Szkół Technicznych CKZiU;
Szkolenie z obsługi drukarek 3D dla nauczycieli Zespół Szkół Technicznych CKZiU;
Kurs z obsługi programu do komputerowego wspomagania projektowania, 15 uczniów, Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych.

Część 6 – Języki obce

Kurs języka angielskiego z elementami języka obcego zawodowego, certyfikat B1, 30 uczniów, Zespół Szkół Elektryczno-Telekomunikacyjnych;
Kurs języka niemieckiego z elementami języka obcego zawodowego, 12 uczniów, Zespół Szkół Elektryczno-Telekomunikacyjnych.


Część 7 – Informatyka

Kurs programowania w języku SWIFT, 14 uczniów, Zespół Szkół Elektryczno-Telekomunikacyjnych.

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

4. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe;

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego;

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego;

80533200-1 - Kursy komputerowe.

II Termin wykonania zamówienia 

Termin wykonania zamówienia: wszystkich części zamówienia od dnia zawarcia umowy 
do dnia 30 kwietnia 2022 r.

III Warunki udziału w postępowaniu 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału 
w postępowaniu dotyczące:

Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek posiadania kompetencji lub uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej.
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku przedstawi dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do odpowiedniego rejestru zawodowego instytucji szkoleniowych.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 i 2 winien spełnić, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Z udziału w postępowaniu wyłączone są podmioty, które powiązane są z Zamawiającym i jego jednostkami organizacyjnymi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym i jego jednostkami organizacyjnymi lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające 
w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub 
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

IV Sposób przygotowania ofert 

Ofertę należy złożyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z treścią oferty przed jej otwarciem.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, w jednym egzemplarzu.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
Wymagania dotyczące oferty, składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych/konsorcjum):
Wykonawcy występujący wspólnie, mogą ustanowić na piśmie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wykonawcy, występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

V Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 

Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną, a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji.
Adres do korespondencji:

Urząd Miasta Leszna
Wydział Inwestycji
64-100 Leszno, ul. Poniatowskiego 11
e - mail bpw@leszno.pl
adres strony internetowej: www.bip.leszno.pl

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Wyjaśnienie oraz zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści ogłoszenia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia zamieszenia ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP).

Zamawiający udzieli wyjaśnień treści ogłoszenia zamieszczając wyjaśnienia w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) w miejscu publikacji ogłoszenia.

Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną zmianę treści ogłoszenia Zamawiający zamieści niezwłocznie w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP), w miejscu publikacji ogłoszenia.

Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

Grzegorz Matczuk – Pracownik Wydziału Inwestycji – tel. 65 520 62 16.

Zamawiający może, po zamieszczeniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP), bezpośrednio poinformować o wszczęciu postepowania znanych sobie wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności świadczą usługi będące przedmiotem zamówienia.

VI Miejsce i termin składania i otwarcia ofert oraz termin związania ofertą

Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert: do dnia 30.11.2020 r. do godz. 10:00.
Ofertę, zawierającą wymagane dokumenty, należy złożyć w zamkniętej kopercie na adres:
Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64 – 100 Leszno
oraz opisać:

„Przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli szkół zawodowych
z terenu Miasta Leszna – część/części nr ……..”
NIE OTWIERAĆ przed upływem terminu składania ofert.

Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Zmiana oferty winna być opakowana i oznaczona tak, jak oferta, a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie: „ZMIANA OFERTY”.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznym otwarciu ofert. Zamawiający zamieści
informacje z otwarcia ofert na stronie internetowej.
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się niezwłocznie.

VII Kryteria oceny oferty:

Przy ocenie ofert, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami w każdej części:
Cena – waga max. 70 pkt.
Doświadczenie trenera/ów w prowadzeniu szkoleń/kursów – waga max. 30 pkt.

2. Kryterium cena w każdej części – będzie obliczane według wzoru:
Liczba punktów = (najniższa cena x 70) / cena badanej oferty
Cena jednostkowa brutto za szkolenie 1 osoby, podana w złożonej ofercie, nie może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, jest stała i obowiązująca przez cały okres trwania umowy.
3. Doświadczenie trenera/ów w prowadzeniu szkoleń/kursów w każdej części – będzie obliczane według poniższych zasad:

Zamawiający w ramach kryterium „Doświadczenie trenera/ów” będzie przyznawał punkty za doświadczenie osobom wskazanym w ofercie jako trener.
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana jako trener wykaże się doświadczeniem 
w przeprowadzeniu szkoleń/kursów w ilości:
od 1 do 2 szkoleń/kursów włącznie otrzyma 6 pkt;
od 3 szkoleń/kursów do 5 otrzyma 12 pkt;
od 6 szkoleń/kursów do 8 otrzyma 18 pkt;
od 8 szkoleń szkoleń/kursów do 10 otrzyma 24 pkt;
od 11 i powyżej 30 pkt;

Zamawiający dopuszcza zmianę osoby prowadzącej zajęcia, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że nowa proponowana osoba posiada nie mniejsze doświadczenie niż wykazane dla w/w nauczyciela w złożonej ofercie.

Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie trenera/ów w sposób precyzyjny oraz określić doświadczenie w załączniku nr 2 do ogłoszenia - Wykaz doświadczenia trenerów.

W przypadku, gdy opis doświadczenia będzie niejednoznaczny lub niepozwalający na jego ocenę Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za taki opis.

Dokument, w którym zostanie wskazane doświadczenie osoby/osób, które będzie oceniane 
w ramach kryterium oceny ofert, stanowi treść oferty, dlatego nie podlega uzupełnieniu i będzie obliczane dla każdego z trenerów.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w kryteriach oceny ofert oraz spełniającą jednocześnie warunki udziału w postępowaniu.

Obliczanie kryteriów w ww. sposób nastąpi jedynie w przypadku wpływu więcej niż 1 oferty na daną część, niepodlegającej odrzuceniu.

Zamawiający poprawi w złożonych ofertach:
6.1 oczywiste omyłki pisarskie,
6.2 oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek,
6.3 inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał pod uwagę obiektywne czynniki, 
w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów (a także przedstawione dowody).
Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia niekompletnych ofert, 
a w przypadku ich nieuzupełnienia w wyznaczonym terminie ma prawo ofertę odrzucić.
W przypadku różnicy ceny ofertowej podanej liczbowo i słownie, za właściwą uznaje się cenę podaną liczbowo.

10. Informację o wybranym Wykonawcy, Zamawiający zamieści w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) w miejscu publikacji ogłoszenia.

11. Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia, Zamawiający zamieści w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) w miejscu publikacji ogłoszenia, informację o udzieleniu zamówienia. W razie nieudzielenia zamówienia Zamawiający zamieści informację o nieudzieleniu zamówienia
w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) w miejscu publikacji ogłoszenia.

VIII Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu: 

Treść oferty nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem rozdziału VII pkt 6.3),
Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, lub Wykonawca nie złożył wyjaśnień, o których mowa w rozdziale VII ust. 7,
Zawiera błędy w obliczeniu ceny,
Wykonawca w wyznaczonym terminie nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa
w rozdziale VII pkt 6.3,
Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w danej części zamówienia,
Wykonawca nie złożył na wezwanie Zamawiającego wymaganych dokumentów,
Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

IX Podstawa nieudzielenia zamówienia 

Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu,
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla danej części zamówienia), chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia stało się niezasadne.
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.

X Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy

Umowa z wybranym Wykonawcą (dla części od 1 do 7) zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia.
Złożenie przez Wykonawcę oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz zobowiązaniem do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych.
Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Przed podpisaniem umowy, wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje niezbędne do wpisania do treści umowy np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, dane kontaktowe, nr rachunku, itp.

XI Informacje dodatkowe

Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia 2016/679:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,

Zamawiający informuje, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Leszna reprezentowany przez Prezydenta Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno;

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w osobie Pani Wioletty Kaczmarek, z którą można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@leszno.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:

art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 10 RODO;

Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych;

Aktów wykonawczych do Ustawy Pzp,

Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;

Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;

Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli szkół zawodowych z terenu Miasta Leszna w ramach projektu „Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów szkół z terenu Miasta Leszna” znak sprawy: IN.271.1.82.2020, prowadzonym w trybie art.138o ustawy PZP;

5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;

6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

8) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

10) Posiada Pani/Pan:

na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, o której mowa 
w art. 77 RODO.

11) Nie przysługuje Pani/Panu:

w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 


Załączniki

Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia – dla wszystkich części,

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy,

Załącznik nr 3 – Wykaz doświadczenia trenerów,

Załącznik nr 4 – Wzór Umowy z wybranym Wykonawcą,

Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych.



Załączniki:

Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia – dla wszystkich części,
Formularz ofertowy