URZĄD MIASTA LESZNA

ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

 

ds. komunalizacji mienia

w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

 1. Wymagania niezbędne od kandydatów:

a)    obywatelstwo polskie,

b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)    nieposzlakowana opinia,

e)    wykształcenie wyższe,

f)      znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece,
o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, prawo zamówień publicznych,                               o samorządzie gminnym, kodeks cywilny, kodeks postępowania administracyjnego,

g)    dobra znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office,

2.  Wymagania dodatkowe od kandydatów:

a)    wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie geodezji, gospodarki nieruchomościami

b)    doświadczenie zawodowe na podobnych stanowiskach w administracji państwowej lub samorządowej,

c)     umiejętność logicznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność słuchania,

d)    umiejętność interpretacji i korzystania z przepisów prawa.

 3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny m. in. za prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji mienia gminnego, przejmowania mienia powiatowego, prowadzenia ewidencji gruntów stanowiących własność Miasta i powiatu, przygotowanie informacji o stanie mienia na bazie prowadzonej ewidencji  . Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.

 4. Wymagane dokumenty:

1)    podpisane przez kandydata następujące dokumenty

a)    wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),

b)    oświadczenia: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),

c)     list motywacyjny,

d)    życiorys (CV),

2)    dokumenty poświadczających posiadane wykształcenie - kserokopie,

3)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Kserokopie ww. dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 5. Warunki pracy na stanowisku:

a)    miejsce pracy: Urząd Miasta Leszna, Aleje Jana Pawła II 21, 64-100 Leszno,

b)    rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,

c)     wymiar czasu pracy: pełen etat,

d)    data rozpoczęcia pracy: maj 2018 r.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub  pocztą  na  adres  Urzędu  z  dopiskiem:  dot. naboru  –  stanowisko ds. komunalizacji mienia w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 09 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów – nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

 

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w holu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.  



Załączniki:

Kwestionariusz osobowy
Oświadczenia
Opis stanowiska pracy