Wymagane dokumenty
Karta zgonu wystawiona przez szpital lub lekarza rejonowego oraz dowód osobisty osoby zmarłej i jej małżonka + dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon.

Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Wałowa 5, piętro I, pokój 11 lub 12, Tel. (0-65) 529 81 66. lub (0-65) 529 81 67

Urząd czynny w miesiącach:

lipiec, sierpień:

a) poniedziałki 07.00-18.00

b) wtorki, środy, czwartki i piątki 07.00-14.00

wrzesień:

a) poniedziałki 08.00-18.00

b) wtorki, środy, czwartki i piątki 08.00-15.00

Opłaty
1 odpis skrócony aktu zgonu wydawany jest z urzędu, po dokonaniu rejestracji zdarzenia, osobie zgłaszającej zgon.

Termin i sposób załatwienia
Akt zgonu sporządzany jest niezwłocznie.

Podstawa prawna
Art. 46 - 47, art. 92 - 95 ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego



Załączniki:

Klauzula RODO