URZĄD MIASTA LESZNA

ul. K. Karasia 15, 64-100 Leszno

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Strażnik Miejski - Aplikant

w Straży Miejskiej

4 etaty

 

1. Wymagania niezbędne od kandydatów:

a)     obywatelstwo polskie,

b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)    wykształcenie średnie lub wyższe,

e)     ukończone 21 lat,

f)     nienaganna opinia,

g)    uregulowany stosunek do służby wojskowej,

h)     prawo jazdy kategorii B,

i)      nienaganny stan zdrowia oraz sprawność pod względem fizycznym i psychicznym.

 

2. Wymagania dodatkowe od kandydatów:

a)     sprawność pod względem fizycznym, tj. wpis w książeczce wojskowej kategoria „A”,

b)    preferowany wiek do 30 lat,

c)     znajomość topografii Leszna,

d)    ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy,

e)     umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office,

f)     pożądane cechy osobowe: uczciwość, sumienność, odporność na stres, dyspozycyjność, komunikatywność – także pisemna, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole.

 

3. Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny za ochronę porządku publicznego na terenie miasta Leszna oraz za obsługę systemu monitoringu miejskiego rejestrującego w sposób zdalny zdarzenia na terenie Leszna.

 

4. Wymagane dokumenty:

a)     wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (dział: Urząd Miasta – Praca, w załącznikach do niniejszego ogłoszenia),

b)    list motywacyjny,

c)     życiorys /CV/ z opisem przebiegu kariery zawodowej,

d)    kserokopia książeczki wojskowej potwierdzająca uregulowany stosunek do służby wojskowej,

e)     kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,

f)     oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl),

g)    kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności, w tym prawa jazdy.

 

5. Warunki pracy na stanowisku:

a)     miejsce pracy: służba patrolowa – teren miasta Leszna, obsługa monitoringu miejskiego – siedziba Straży Miejskiej,

b)    siedziba Straży Miejskiej: ul. Przemysłowa 10, 64-100 Leszno,

c)     liczba wolnych etatów: 4,

d)    rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko aplikant,

e)     wymiar czasu pracy: pełen etat w systemie zmianowym,

f)     termin rozpoczęcia pracy: wrzesień 2017 r.

g)    inne warunki: wybrany kandydat przed przyjęciem do pracy podlega obowiązkowym badaniom lekarskim i psychologicznym, natomiast po przyjęciu do pracy aplikant kierowany jest na obowiązkowe szkolenie podstawowe strażników miejskich, które kończy się egzaminem.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 lub  pocztą tradycyjną na  adres  Urzędu  z  dopiskiem:  dot. naboru  –  Strażnik Miejski – Aplikant  w terminie do dnia 03 lipca 2017 r. do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą).

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu składania dokumentów Komisja Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej. Kandydaci, którzy nie będą spełniać wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Leszna był wyższy niż 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.leszno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu – tablica w hollu głównym na parterze budynku przy ul. K. Karasia 15.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy spełnili wymagania niezbędne i zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji oraz kandydatów, którzy nie spełnili wymagań niezbędnych i nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji przechowuje się w komórce merytorycznej, tj. Biurze Kadr i Płac do momentu przekazania ich do archiwum zakładowego, w którym ww. dokumenty przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 

 



Załączniki:

Informacja o wynikach naboru