W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Leszna i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Leszna i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy FB.271.4.2020
Zamawiający Miasto Leszno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia poniżej 221 000 euro – dla dostaw lub usług
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Leszna Biuro Obsługi przy ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PN.: 

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Leszna i jego jednostek organizacyjnych
w okresie od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r."



Termin składania ofert: do dnia 9.12.2020 r. do godz. 10:00

Termin otwarcia  ofert: dnia 9 grudnia 2020 r. o godz. 10:30


Zamawiający – Miasto Leszno, prowadzący postępowanie Urząd Miasta Leszna Wydział Budżetu przy ul. Kazimierza Karasia 15, 64 – 100 Leszno informuje, że w dniu 01 grudnia 2020 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 760312-N-2020 oraz w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kazimierza Karasia 15  64 – 100 Leszno, zostało zamieszczone ogłoszenie o przetargu nieograniczonym dla zadania pn. „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Leszna i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.”.


Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia 2016/679:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Leszna reprezentowany przez Prezydenta Miasta Leszna ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno;
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w osobie Pani Wioletty Kaczmarek, z którą można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@leszno.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
  • 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 10 RODO;
  • Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych;
  • Aktów wykonawczych do Ustawy Pzp,
  • Ustawy z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej;
  • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
  • Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Leszna i jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.”, znak sprawy: FB.271.4.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO;
  • Nie przysługuje Pani/Panu:.
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

UWAGA!
Zamawiający w dniu 07.12.2020 r. dodał na stronę internetową prowadzonego postępowania Zestaw pytań i odpowiedzi Nr 1/Modyfikację treści SIWZ Nr 1 z dn. 07.12.2020 r., Zmodyfikowaną SIWZ  z dn. 07.12.2020 r., Zmodyfikowany Załącznik Nr 2 do SIWZ z dn. 07.12.2020 r., Zmodyfikowany Załącznik Nr 8 do SIWZ z dn. 07.12.2020 r. oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu. 
UWAGA! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT!
Termin składania ofert: do dnia 10 grudnia 2020 r., do godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: dnia 10 grudnia 2020 r., o godz. 10:30
UWAGA!
Dnia 10 grudnia 2020 r. Zamawiający dodał na stronę internetową prowadzonego postępowania Informację z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 
UWAGA!
Zamawiający w dniu 21 grudnia 2020 r. dodał na stronę internetową prowadzonego postępowania Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu. 

Załączniki

Powiadom znajomego