W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

ED.271.03.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa mebli i wyposażenia klas do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy ED.271.03.2020
Zamawiający Miasto Leszno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia poniżej 221 000 euro – dla dostaw lub usług
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64- 100 Leszno WYŁĄCZNIE w Biurze Obsługi

UWAGA: 
W dniu 18.08.2020 r. Zamawiający zamieścił zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 



UWAGA:

W dniu 17.07.2020 r. dodano Informację z otwarcia ofert.



W dniu 13.07.2020 roku Zamawiający zamieścił modyfikację treści SIWZ wraz z zmodyfikowanym Załącznikiem nr 8 do SIWZ.



Zamawiający – Miasto Leszno prowadzący postępowanie Urząd Miasta Leszna Wydział Edukacji 
ul. Przemysłowa 10, 64 – 100 Leszno informuje, że w dniu 9 lipca 2020 r., w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 560132-N-2020 oraz w siedzibie Zamawiającego przy ul. Przemysłowej 10, 64 – 100 Leszno, zostało zamieszczone ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn.:

Dostawa mebli i wyposażenia klas do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 lipca 2020 r., o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Leszna, Wydział Edukacji, ul. Przemysłowa 10, 64-100 Leszno (pokój nr 6)

Wszelkich wyjaśnień związanych z postępowaniem udzielają: Lucjan Rosiak – e-mail: lrosiak@leszno.pl, Magdalena Poprawska – e-mail: mpoprawska@leszno.pl,




Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia 2016/679: 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:


  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Leszna reprezentowany przez  Prezydenta Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno;


 dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych w osobie Pani Wioletty Kaczmarek, z którą można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@leszno.pl


  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa mebli i wyposażenia klas do nowej siedziby Szkoły Podstawowej nr 3 w Lesznie” , znak sprawy: ED.271.03.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;


  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;


   Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;


  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;


  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 


  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;


  posiada Pani/Pan:


−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;


−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);


−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 


−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO;


  nie przysługuje Pani/Panu:


−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;


−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO

Załączniki

SIWZ pdf, 615 kB

Powiadom znajomego