W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

Kontakt

Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
tel. +48 65 529 81 00
faks +48 65 529 81 31


e-mail: um@leszno.pl
strona internetowa: www.leszno.pl


Nazwy skrytek podawczych na platformie ePUAP:

/umleszno/SkrytkaESP
/umleszno/skrytka

NIP 6970020756
REGON 000660995
Identyfikator gminy TERYT: 3063011

ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO

XML

Treść

                                                                     UWAGA  ROLNICY !

 

       

         Urząd Miasta Leszna informuje, że wnioski o zwrot podatku akcyzowego, zawartego w cenie oleju napędowego, wykorzystywanego do produkcji rolnej, za okres od 1 SIERPNIA 2018 roku do  31 STYCZNIA  2019 roku, można składać w terminie od dnia 1 LUTEGO 2019 r.  do         28 LUTEGO 2019 r


Limity obowiązujące w 2019 roku stanowić będą sumę:

a) kwoty stanowiącej iloczyn stawki zwrotu podatku za 1 litr oleju napędowego (w 2019 roku wynosi 1,00 zł/l), liczby 100 x powierzchnia użytków rolnych będących w posiadaniu producenta rolnego,

b) kwoty stanowiącej iloczyn stawki zwrotu podatku za 1 litr oleju napędowego (w 2019 roku wynosi 1,00 zł/l), liczby 30 x średniej rocznej liczby dużych jednostek przeliczeniowych bydła będących w posiadaniu producenta rolnego w roku poprzedzającym rok, w którym został złożony wniosek o zwrot podatku.

Do wniosku należy dołączyć dokument wydany przez kierownika biura powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zawierający informację o liczbie dużych jednostek przeliczeniowych  bydła  będącego w posiadaniu producenta rolnego.

 

         Szczegółowe informacje oraz wzór wniosku można otrzymać w  Biurze Gospodarki Komunalnej, przy ul. Wałowej 5, I piętro, pok. 16-17 lub telefonicznie  pod nr. (65) 529-81-86, w godzinach pracy Urzędu.

Załączniki

Zmiany Ustawa pdf, 436 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane